Uşağın ev tapşırıqlarını yerinə yetirərkən tez bezməsi, həddindən artıq hərəkətli olmasıvə məktəbdə müəllimlərini təngə gətirməsi səbəbindən övladlarla valideynlər arasında qarşıdurma yaşana bilər.
Milli.Az teleqraf.com-a istinadən bildirir ki ,belə hallarda ilk növbədə uşağın diqqət əskikliyi və hiperaktivlik pozğunluğunun olub-olmadığı yoxlamaq lazımdır.
Hiperaktivlik genetik və neyrobioloji xəstəlik hesab olunur. Diqqət çatışmazlığı hiperaktivliyin və impulsivliyin birlikdə, müxtəlif ağırlıqlarda və ya bəzən tək baş verdiyi pozğunluqdur. Bu pozğunluq yalnız uşaqlarda deyil, yeniyetmələrdə və hətta böyüklərdə də baş verə bilər.
Bu uşaqlar diqqətli olmaq, hekayələri dinləmək və sinifdə qaydalara riayət etməkdə çətinlik çəkir, həddən artıq danışır, növbə gözləməyə səbrli olmurlar. Həmişə əşyalarını itirirlər. Əlləri və ayaqları parıldayır, oturmaq lazım olduğu yerlərdə dayanırlar və sinifdə məqsədsiz çalışırlar.
Bir işi sona çatdıra bilmirlər. Daim digər insanlara müdaxilə edir və bir sual verildikdə söz bitməmiş cavab verirlər.
Bu uşaqlarda hər şeylə maraqlanmaq, tez həyəcanlanmaq və enerji ilə dolu olmaq, digər insanlarla asanlıqla ünsiyyət qurmaq, ədalətsizliyə qarşı həssaslıq nümayiş etdirmək, rəğbət hissi keçirmək, riskə getməyi sevmək, oynaq və mərhəmətli davranmaq kimi bir çox müsbət xüsusiyyətlər olur. Hiperaktiv uşaqların mənfi davranışlarına diqqət etmək əvəzinə, müsbət davranışlarını gücləndirməli və uşaqla oynayaraq problemləri həll etməyə çalışmaaq lazımdır.
Hiperaktiv uşaqları sakitləşdirməyə çalışdıqda, cəzalandıqda simptomların şiddəti artır və davranış nəzarətini təmin etmək çətinləşir. Ailələr və müəllimlər problemli davranışa məhəl qoymamalı və diqqəti maraq dairəsinə yönəltməlidirlər.
Valideynlər və müəllimlər hiperaktiv uşaqlarla diqqətli davranmalıdırlar. Onlar uşağın özünü günahkar, qeyri-kafi və dəyərsiz hiss etməsinə səbəb ola bilərlər. Yaxşı olar ki, səhvlərinə və uğursuzluqlarına baxmayaraq, uşağa həmişə etibar etsinlər və ona dəstək versinlər.