• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
Qarayara xəstəliyi nədir? - Əlamətləri, qorunma yolları
İranlı general: Tehran TRİPP layihəsi üzrə Ermənistanla heç bir razılığa gəlməyib
Şimali Koreya Putinə belə dəstək verir
Çox çörək yedikdən sonra bu içki şişkinliyi azalda bilər
Bir gecədə hər şeyi dəyişdirən qərar: 65 il əvvəl Berlində nə baş verdi? – FOTOLAR
Britaniya İsrailə təzyiqi artırır: Hərbi ixrac risk altındadır
Trampın İran açıqlaması narahatlıq yaratdı – Azərbaycana risk varmı?
Ayaqyalın gəzmək böyrək xəstəliklərinə səbəb olur? - Pediatrdan cavab
Türkiyədən gözlənilməz həmlə: “düşməni” ilə yaxınlaşır – İkinci Əsəd ssenarisi
Gürcüstan Rusiya ilə sərhədi bağladı
Azərbaycanlılar Ermənistanda araşdırma aparır... - Paşinyan Əliyevin sözlərini təsdiqlədi
Gərginliyin arxasında İran dayanır - Yəmən
Hamiləliklər arasında fasilə az olarsa... - Həkim xəbərdarlıq etdi
Rusiya-Ukrayna müharibəsi bu ölkəyə sıçradı: F-16-lar havaya qaldırıldı
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Erkən doğulmuş körpələr üçün ana südü əvəzolunmazdır!

Xəbərlər

6-05-2019, 19:32

Erkən doğulmuş körpələr üçün ana südü əvəzolunmazdır!

Ana südü körpələrimizin yalnız maddi qidası deyil, həm də onlara bu dünyada bəxş edə biləcəyimiz ən böyük mənəvi qidalardan biridir.

Məhz belə əvəzolunmaz faydalarının olması səbəbindən ana südünün körpələrin inkişafı üçün nə qədər böyük əhəmiyyət kəsb etməsinə dair müxtəlif tədqiqatlar aparılır və onun çoxtərəfli faydaları dəfələrlə sübut olunur. Ana südünün əhəmiyyətinə dair növbəti belə tədqiqatlardan biri Baltimorda keçirilmiş “Pediatrların Elmi Cəmiyyəti 2016” (Pediatric Academic Societies 2016) tədbirinin illik toplantısında Amerikanın uşaq xəstanalarından birinin nəzdində fəaliyyət göstərən Neonatal Reanimasiya Şöbəsinin tədqiqatçıları tərəfindən “Erkən doğulmuş körpələrin ilk ayında beynin inkişafına ana südünün təsiri” adlı məruzə ilə təqdim edilmişdir. Belə ki, tədqiqatçıların apardığı araşdırmaya görə aydın olmuşdur ki, həyatlarının ilk ayında daha çox ana südü ilə qidalanan erkən doğulmuş körpələrin beyni az və ya heç ana südü qəbul etməmiş körpələrlə müqayisədə daha yaxşı inkişaf edir.

Scienmag.com elmi internet jurnalında dərc edilən bu tədqiqat zamanı ana südünün körpələrin beyninə təsiri dəyərləndirilərkən südün doğma anadan olan süd və ya donor südü olduğuna fikir verilməmiş, əsas diqqət ümumilikdə ana südünün erkən doğulan körpələrə təsiri üzərində cəmlənmişdir. Araşdırma vaxtından 10-14 həftə əvvəl doğulmuş 77 körpə üzərində aparılmış və körpələrin neonatal reanimasiya şöbəsində olduqları müddət ərzində nə qədər ana südü ilə qidalandıqları qeydə alınmışdır. Daha sonra körpələrin real olaraq doğulacaqları vaxt yetişəndə beynin tomoqrafiq müayinəsi aparılmış və nəticədə aşkar edilmişdir ki, gündəlik qidasının ən azı 50%-i ana südündən ibarət olan erkən doğulmuş körpələr ana südü ilə kifayət qədər az qidalanmış körpələrlə müqayisədə daha çox beyin toxumasına və beyin qabığı səthinə sahibdirlər.

Aydın məsələdir ki, vaxtından öncə doğulan körpələrin beyinləri adətən tam inkişaf etmiş olmur və onlarda çox zaman uşaqlıq dövründə nevroloji pozuntular da müşahidə olunur. Lakin tədqiqat sübut etmişdir ki, ana südünün miqdarı artırıldıqca körpələrin daha böyük beyin həcminə və beyin qabığı səthinə malik olma şansları da artır. Korteks, yəni beyin qabığı beynin idrak və şüurla bağlı olan hissəsidir. Araşdımanın müəllifi Erin Reynolds hesab edir ki, bu çox vacib məqamdır, çünki beynin həcmi ilə şüurun inkişafı arasında tarazlılıq mövcuddur. Başqa sözlə desək, insan beynində kortikal səthin həcmi nə qədər böyük olarsa, həmin insan bir o qədər çox şüurlu və dərrakəli olar. Bu cəhətdən hesab edilir ki, körpələr böyüdükcə və inkişaf etdikcə onlarda ana südünün erkən qəbulunun təsiri sonrakı inkişaf nəticələrində özünü müsbət şəkildə biruzə verəcək və daha böyük beyin qabığının olması onların dərketmə qabiyyətinin yaxşılaşmasına yardım edəcəkdir.

Neonatoloqlar artıq əmindirlər ki, ana südü erkən doğulmuş uşaqların inkişafı və həyata adaptasiyası üçün ən yaxşı qidadır. Onların ana südünə daha çox ehtiyacı vardır. Ana südü erkən doğulmuş körpələri infeksiyalardan qoruyur, immun sistemini möhkəmləndirir, böyüməsini və inkiaşfını tezləşdirir və xəstəxanada qalma müddətini qısaldır. Buna görə dəyərli analarımız körpələri reanimasiyada və ya küvəzdə olduğu müddət ərzində üzülməməli, əksinə südünün artması üçün özünü mənəvi cəhətdən sakitləşdirməli və həyata bağlanmağı üçün öz körpəsinə necə yardım etməli olduğunu öyrənməlidir.

Mənbə: scienmag.com

Oxunub: 1 239
Paylaş:
Digər xəbərlər

Maraqlı

25-03-2019, 11:13

Keçi südü ana südünün əvəzləyicisi olar bilərmi?

Maraqlı

28-02-2019, 19:20

Həyatının 1-ci ayında körpənin inkişafı

Maraqlı

27-02-2019, 22:23

Süni qida ananın südünü necə azaldır?

Manşet / Maraqlı

8-05-2018, 08:13

Ana südü doğmuş qadının orqanizmində yaranan

Manşet / Maraqlı

11-04-2018, 17:25

Ana südü körpə üçün həyat eliksiridir

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
Son xəbərlər
  • Dünən, 20:24
    Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
  • Dünən, 19:00
    Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
  • Dünən, 17:02
    Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
  • Dünən, 15:41
    Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
  • Dünən, 14:33
    Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
  • Dünən, 13:16
    ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
  • Dünən, 12:50
    Qarayara xəstəliyi nədir? - Əlamətləri, qorunma yolları
  • Dünən, 11:09
    İranlı general: Tehran TRİPP layihəsi üzrə Ermənistanla heç bir razılığa gəlməyib
  • Dünən, 10:28
    Şimali Koreya Putinə belə dəstək verir
  • Dünən, 00:56
    Çox çörək yedikdən sonra bu içki şişkinliyi azalda bilər
  • 13-08-2026, 22:43
    Bir gecədə hər şeyi dəyişdirən qərar: 65 il əvvəl Berlində nə baş verdi? – FOTOLAR
  • 13-08-2026, 20:26
    Britaniya İsrailə təzyiqi artırır: Hərbi ixrac risk altındadır
  • 13-08-2026, 19:37
    Trampın İran açıqlaması narahatlıq yaratdı – Azərbaycana risk varmı?
  • 13-08-2026, 18:55
    Ayaqyalın gəzmək böyrək xəstəliklərinə səbəb olur? - Pediatrdan cavab
  • 13-08-2026, 17:53
    Türkiyədən gözlənilməz həmlə: “düşməni” ilə yaxınlaşır – İkinci Əsəd ssenarisi
  • 13-08-2026, 16:39
    Gürcüstan Rusiya ilə sərhədi bağladı
  • 13-08-2026, 14:20
    Azərbaycanlılar Ermənistanda araşdırma aparır... - Paşinyan Əliyevin sözlərini təsdiqlədi
  • 13-08-2026, 13:30
    Gərginliyin arxasında İran dayanır - Yəmən
  • 13-08-2026, 12:40
    Hamiləliklər arasında fasilə az olarsa... - Həkim xəbərdarlıq etdi
  • 13-08-2026, 11:17
    Rusiya-Ukrayna müharibəsi bu ölkəyə sıçradı: F-16-lar havaya qaldırıldı
  • 13-08-2026, 10:47
    Ermənistan Azərbaycandan qaz almaq istəyir
  • 12-08-2026, 13:09
    İrəvan KTMT-dən çıxır: Rusiya səssiz qalır – Səbəb
  • 12-08-2026, 12:37
    Boğazda düyünlənmə hissi hansı xəstəliklərin əlaməti ola bilər? - Rusiyalı həkimdən AÇIQLAMA
  • 12-08-2026, 11:48
    Bu yaşdan sonra sürücülük vəsiqəsi verilməyəcək?
  • 12-08-2026, 10:51
    İsrail bayrağı o ərazidən enməyəcək! – Netanyahu qərarını açıqladı
  • 12-08-2026, 09:05
    Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
  • 11-08-2026, 22:43
    Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
  • 11-08-2026, 21:35
    Heç kim fərqinə varmır, lakin bu xəstəlik gecələr gizlicə yayılmağa başlayır
  • 11-08-2026, 20:06
    Bu ölkələrin Rusiya qorxusu: Mühafizəni gücləndirirlər...
  • 11-08-2026, 19:21
    Prezident İlham Əliyev Naxçıvana səfər etdi
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə