• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Qarpız yemək üçün 10 səbəb
Qarında qaz, ağrı, qəbizlik, dəridə səpkilər... - Yüksəlmiş bağırsaq keçiriciliyi sindromunun FƏSADLARI
İran ABŞ-yə xəbərdarlıq etdi: Hücumlar təkrarlansa, genişmiqyaslı cavab veriləcək
Kolumbiya Prezidentinin səlahiyyətləri müvəqqəti olaraq dayandırıldı
Bu xəstəlik uşaqlarda əqli geriliyə səbəb olur. Müalicə vaxtında başlamalıdır!
Putindən xaricdə yaşayan ruslara ağır zərbə – Yeni qanun imzaladı
Qardaş ölkədə helikopter qəzası: bütün ekipaj həlak oldu
Ağır pnevmoniya bronxitdən nə ilə fərqlənir?
Berman: Dünyada "iki Rusiya" var
Əmək müqaviləsi işçiyə hansı hüquqlar verir?
Kondisionerlər ürəyə necə təsir edir?
Paşinyan göstəriş verdi: Dərhal həbs edin
İrana hücum hazırlığı: ABŞ desant göndərdi
Qaraciyəri bərpa edən təbii içki - Mütləq SINAYIN
Atalıq kişi beyninə necə təsir göstərir? - Araşdırma
Sümükləri möhkəmləndirən təbii müalicə tapıldı
ABŞ-la ticarət azaldı, Çin Avropaya üz tutdu - Pekindən sanksiya xəbərdarlığı
Çıxarışsız evlərlə bağlı pis xəbər – Ciddi problem yarandı
Diş qıcama bu problemlərə səbəb olur
Tokayevdən Paşinyana böyük jest - Kremlə mesaj
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

16 illik tədqiqatın nəticəsi - Bu qida insan ömrünü uzadır

Araşdırma

21-10-2019, 17:15

16 illik tədqiqatın nəticəsi - Bu qida insan ömrünü uzadır


Çin alimlərinin 16 ildir davam edən tədqiqatı başa çatıb.

Olke.az bildirir ki, alimlərin açıqlamasına əsasən, müntəzəm olaraq balıq yemək insan ömrünü uzadır. "Journal of İnternal Medicine" jurnalındakı məqaləyə əsasən, alimlər 16 il ərzində 240 min kişi və 180 min qadının qidalanmasına nəzarət edib. Sınaqda iştirak edənlər hər gün bir az balıq əti qəbul edib.

Müntəzəm olaraq balıq əti yeyən kişilərdə damar xəstəlikləri 10, qara ciyər xəstəliklərində isə 37% azalma müşahidə edilib. Eyni zamanda balıq əti yeyən qadınlarda "Alzheimer" xəstəliyinə yaxalanma riskinin də 38% azaldığı müşahidə edilib.

Alimlərin açıqlamasına əsasən, müntəzəm olaraq balıq və Omeqa-3 tərkibli qidaları qəbul etmək xərçəng və tənəffüs yolu xəstəliklərindən yaranan ölüm riskini azaldır.

Digər tərəfdən isə qızardılan balığın faydalı xüsusiyyətlərinin bir çoxunu itirdiyi qeyd edilib. Bundan başqa ispanaq, kartof və dəniz məhsullarının tərkibində də Omeqa-3 yağları var.

Oxunub: 1 161
Paylaş:
Digər xəbərlər

Maraqlı

20-10-2019, 21:35

Uzunömürlülərin qidası - balığın sağlamlıq üçün 10 FAYDASI

Xəbərlər

14-07-2019, 16:28

Uzunömürlülərin qidası - Balığın sağlamlıq üçün 10 FAYDASI

Maraqlı

12-04-2019, 20:17

Bu qida ölüm riskini azaldır

Səhiyyə

14-03-2019, 16:40

Bu qidalar Altsheymer xəstəliyinin riskini azaldır

Maraqlı

13-11-2018, 02:30

Balığın heç yerdə rast gəlməyəcəyiniz 10 FAYDASI - FOTOLAR

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Qarpız yemək üçün 10 səbəb
Qarında qaz, ağrı, qəbizlik, dəridə səpkilər... - Yüksəlmiş bağırsaq keçiriciliyi sindromunun FƏSADLARI
İran ABŞ-yə xəbərdarlıq etdi: Hücumlar təkrarlansa, genişmiqyaslı cavab veriləcək
Kolumbiya Prezidentinin səlahiyyətləri müvəqqəti olaraq dayandırıldı
Bu xəstəlik uşaqlarda əqli geriliyə səbəb olur. Müalicə vaxtında başlamalıdır!
Putindən xaricdə yaşayan ruslara ağır zərbə – Yeni qanun imzaladı
Son xəbərlər
  • Dünən, 22:39
    Qarpız yemək üçün 10 səbəb
  • Dünən, 21:00
    Qarında qaz, ağrı, qəbizlik, dəridə səpkilər... - Yüksəlmiş bağırsaq keçiriciliyi sindromunun FƏSADLARI
  • Dünən, 20:53
    İran ABŞ-yə xəbərdarlıq etdi: Hücumlar təkrarlansa, genişmiqyaslı cavab veriləcək
  • Dünən, 19:25
    Kolumbiya Prezidentinin səlahiyyətləri müvəqqəti olaraq dayandırıldı
  • Dünən, 18:43
    Bu xəstəlik uşaqlarda əqli geriliyə səbəb olur. Müalicə vaxtında başlamalıdır!
  • Dünən, 17:28
    Putindən xaricdə yaşayan ruslara ağır zərbə – Yeni qanun imzaladı
  • Dünən, 16:02
    Qardaş ölkədə helikopter qəzası: bütün ekipaj həlak oldu
  • Dünən, 15:32
    Ağır pnevmoniya bronxitdən nə ilə fərqlənir?
  • Dünən, 14:37
    Berman: Dünyada "iki Rusiya" var
  • Dünən, 13:41
    Əmək müqaviləsi işçiyə hansı hüquqlar verir?
  • Dünən, 12:26
    Kondisionerlər ürəyə necə təsir edir?
  • Dünən, 11:35
    Paşinyan göstəriş verdi: Dərhal həbs edin
  • Dünən, 10:12
    İrana hücum hazırlığı: ABŞ desant göndərdi
  • Dünən, 09:04
    Qaraciyəri bərpa edən təbii içki - Mütləq SINAYIN
  • 9-06-2026, 22:08
    Atalıq kişi beyninə necə təsir göstərir? - Araşdırma
  • 9-06-2026, 21:36
    Sümükləri möhkəmləndirən təbii müalicə tapıldı
  • 9-06-2026, 20:29
    ABŞ-la ticarət azaldı, Çin Avropaya üz tutdu - Pekindən sanksiya xəbərdarlığı
  • 9-06-2026, 19:01
    Çıxarışsız evlərlə bağlı pis xəbər – Ciddi problem yarandı
  • 9-06-2026, 18:42
    Diş qıcama bu problemlərə səbəb olur
  • 9-06-2026, 17:55
    Tokayevdən Paşinyana böyük jest - Kremlə mesaj
  • 9-06-2026, 16:27
    MOSSAD-da mükəmməl islahat: İran daxildən necə vuruldu?
  • 9-06-2026, 15:11
    Buzun üzə faydaları: Bioloji əsasları, doğru istifadəsi və diqqət edilməli məqamlar
  • 9-06-2026, 14:46
    SEPAH-ın yeni planı: Hörmüz boğazından Qırmızı dənizədək...
  • 9-06-2026, 13:48
    İki ölkədən nüvə silahı xəbərdarlığı: İstifadə etməyə hazırıq!
  • 9-06-2026, 12:14
    Qan təzyiqini necə aşağı salmaq olar? - Məsləhətlər
  • 9-06-2026, 11:04
    Pensiya və sosial müavinətlərlə bağlı yenilik
  • 9-06-2026, 10:22
    Rusiya Bakı və İrəvanı itirir, tək qalıb – Zelenski
  • 9-06-2026, 09:09
    Babasil, qəbizlik, öskürək, saçların tökülməsi... - UCUZ VƏ TƏBİİ ÇARƏ
  • 8-06-2026, 22:43
    Həftəsonunu evdə keçirənlər "sıxıcı" deyillər: Psixologiya izah edir
  • 8-06-2026, 21:13
    Atlama ipi arıqlamağa kömək edirmi? Məşqçi həqiqəti açıqladı
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə