• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Moskva narahatdır: Ankara və Vaşinqton izahat tələb edildi
Çiy kələm bu şəxslərə olmaz
Qastrit sadəcə mədə ağrısı deyil: İnteqrativ yanaşma ilə düzgün müalicə
İsrail ordusu Livanı vurub - 11 nəfər öldü
60 il əvvəl İranla İsraili birləşdirən plan – Bakının taktikası nəyi dəyişdi?
Autizmin artmasının ən böyük səbəbi - Professor açıqladı
Ukraynanın HHM problemi - NATO niyə riskə getmək istəmir?
Qətər 3 iranlı pilotu əsir götürüb
Dollar bolluğu - Azərbaycanın valyuta bazarında nə baş verir?
BƏƏ-dən SEPAH-a: Hədə-qorxu tətbiq etmək...
Özbəkistan və Qazaxıstan hərəkətə keçdi: Azərbaycan da qoşulacaq?
Avropanın əsas çaylarından birində böhran: gəmilər hərəkət edə bilmir
Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
Qarayara xəstəliyi nədir? - Əlamətləri, qorunma yolları
İranlı general: Tehran TRİPP layihəsi üzrə Ermənistanla heç bir razılığa gəlməyib
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Depressiyanı azaldan qidalar

Gündəm / Maraqlı

15-01-2025, 18:08

Depressiyanı azaldan qidalar



Seçenov Universitetinin alimləri depressiyanın valideynlərdən keçdiyini sübut ediblər. Tədqiqatın nəticələri beynəlxalq klinik psixiatriya, “Clinical Neuropsychiatry” jurnalında dərc olunub. Söhbət ənənəvi “melanxolik” depressiyadan deyil, qeyri-adi və ya atipik depressiyadan gedir, deyə tədqiqatın müəllifləri bildirib.
Klassik "melanxolik" tipdən fərqlənən atipik depressiya növünün inkişafında genetik faktorlar böyük rol oynayır. Mütəxəssislər, atipik depressiyanın ötürülməsindən məsul olan genlərin nə ana, nə də ata mənşəyindən, nə də X, və ya Y xromosomları ilə əlaqəli olduğunu deyib.
Bununla belə, bu genetik variantlar serotonin daşıyıcısı geni ilə əlaqələndirilir və serotonin əhvalın, iştahın və yuxunun tənzimlənməsində iştirak edən vacib bir sinir ötürücüsüdür. Piylənmənin inkişafı ilə əlaqəli olan yağ kütləsi və proteinə təsir edən genlər də daxil olmaqla, endokrin sistem, immun reaksiya və hüceyrə tənzimlənməsi ilə də əlaqə var, deyə tədqiqat müəllifləri bildirib.
Depressiyanı azaldan bəzi qidalar aşağıdakılardır:
1. Yunan yoğurtu – Probiyotiklər baxımından zəngin olan yunan yoğurdu, bağırsaq sağlamlığını yaxşılaşdıraraq, əhval-ruhiyyəni artırmağa kömək edə bilər. Bağırsaq və beyin arasındakı əlaqə, əhval-ruhiyyə və emosional vəziyyətə təsir edə bilər.
2. Tünd şokolad – Tünd şokolad (70% və ya daha çox kakao ilə), beyindəki serotonin səviyyələrini artırmağa kömək edir və stressi azaldır. Lakin miqdarı məhdudlaşdırmaq vacibdir.
3. Balıq (xüsusən somon və sardin) – Omega-3 yağ turşuları, beyin funksiyalarını yaxşılaşdırır və əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırmağa kömək edir. Bu yağ turşuları, depressiya simptomlarını yüngülləşdirə bilər.
4. Yulaf – Yulaf, yüksək miqdarda lif və kompleks karbohidratlar ehtiva edir, bu da qan şəkərinin stabilləşməsinə kömək edərək, enerji səviyyələrini və əhval-ruhiyyəni tənzimləyir.
5. Qoz – Qoz, omega-3 yağ turşuları və antioksidantlar baxımından zəngindir. Bu maddələr beyindəki kimyəvi balansı dəstəkləyir və depressiya ilə mübarizə aparmağa kömək edir.
6. Banan – Banan serotonin və dopamin istehsalını təşviq edən bir sıra vitamini və mineralları ehtiva edir. Bu maddələr əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırmağa kömək edir.
7. Çuğundur – Çuğundur, yüksək miqdarda folat (folik turşusu) ehtiva edir, bu da beyindəki kimyəvi maddələrin balansını qorumağa kömək edir və depressiyanın qarşısını almağa təsir edə bilər.
8. Spirulina (yaşıl yosun) – Yüksək miqdarda vitamin B12 və digər əhəmiyyətli maddələr ehtiva edən spirulina, enerji artırıcı və əhval-ruhiyyə yaxşılaşdırıcı xüsusiyyətlərə sahibdir.
9. Cəfəri və digər yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər – Bu tərəvəzlər folat, dəmir və B vitaminləri ilə zəngindir, hansı ki, depressiyanın qarşısını almağa və əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırmağa kömək edir.
10. Yaşıl çay – Yaşıl çay, L-theanine adlı bir amin turşusu ehtiva edir ki, bu da stressi azaldır və rahatlamağa kömək edir.
Bu qidaların depressiyanı tamamilə müalicə etməyəcəyini, ancaq əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırmağa və simptomları yüngülləşdirməyə kömək edə biləcəyini unutmayın. Hər hansı bir pəhriz dəyişikliyi etməzdən əvvəl mütəxəssisə məsləhət almaq vacibdir.

Oxunub: 480
Paylaş:
Digər xəbərlər

Araşdırma

18-08-2023, 08:13

Genlərin səbəb olduğu xəstəliklər

Maraqlı

26-11-2020, 18:48

Serotonin nədir?

Araşdırma

1-09-2020, 15:08

Depressiyadan xilas yolu tapıldı - ARAŞDIRMA

Maraqlı

10-05-2020, 12:46

Depressiyadan çıxardan... qidalar

Araşdırma

20-10-2018, 08:16

İnsanı daha tez qocaldan xəstəlik!

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Moskva narahatdır: Ankara və Vaşinqton izahat tələb edildi
Çiy kələm bu şəxslərə olmaz
Qastrit sadəcə mədə ağrısı deyil: İnteqrativ yanaşma ilə düzgün müalicə
İsrail ordusu Livanı vurub - 11 nəfər öldü
60 il əvvəl İranla İsraili birləşdirən plan – Bakının taktikası nəyi dəyişdi?
Autizmin artmasının ən böyük səbəbi - Professor açıqladı
Son xəbərlər
  • Bu gün, 11:23
    Moskva narahatdır: Ankara və Vaşinqton izahat tələb edildi
  • Bu gün, 09:06
    Çiy kələm bu şəxslərə olmaz
  • Dünən, 21:42
    Qastrit sadəcə mədə ağrısı deyil: İnteqrativ yanaşma ilə düzgün müalicə
  • Dünən, 20:20
    İsrail ordusu Livanı vurub - 11 nəfər öldü
  • Dünən, 19:21
    60 il əvvəl İranla İsraili birləşdirən plan – Bakının taktikası nəyi dəyişdi?
  • Dünən, 18:38
    Autizmin artmasının ən böyük səbəbi - Professor açıqladı
  • Dünən, 16:26
    Ukraynanın HHM problemi - NATO niyə riskə getmək istəmir?
  • Dünən, 14:57
    Qətər 3 iranlı pilotu əsir götürüb
  • Dünən, 13:16
    Dollar bolluğu - Azərbaycanın valyuta bazarında nə baş verir?
  • Dünən, 11:33
    BƏƏ-dən SEPAH-a: Hədə-qorxu tətbiq etmək...
  • Dünən, 10:31
    Özbəkistan və Qazaxıstan hərəkətə keçdi: Azərbaycan da qoşulacaq?
  • Dünən, 10:11
    Avropanın əsas çaylarından birində böhran: gəmilər hərəkət edə bilmir
  • 14-08-2026, 20:24
    Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
  • 14-08-2026, 19:00
    Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
  • 14-08-2026, 17:02
    Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
  • 14-08-2026, 15:41
    Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
  • 14-08-2026, 14:33
    Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
  • 14-08-2026, 13:16
    ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
  • 14-08-2026, 12:50
    Qarayara xəstəliyi nədir? - Əlamətləri, qorunma yolları
  • 14-08-2026, 11:09
    İranlı general: Tehran TRİPP layihəsi üzrə Ermənistanla heç bir razılığa gəlməyib
  • 14-08-2026, 10:28
    Şimali Koreya Putinə belə dəstək verir
  • 14-08-2026, 00:56
    Çox çörək yedikdən sonra bu içki şişkinliyi azalda bilər
  • 13-08-2026, 22:43
    Bir gecədə hər şeyi dəyişdirən qərar: 65 il əvvəl Berlində nə baş verdi? – FOTOLAR
  • 13-08-2026, 20:26
    Britaniya İsrailə təzyiqi artırır: Hərbi ixrac risk altındadır
  • 13-08-2026, 19:37
    Trampın İran açıqlaması narahatlıq yaratdı – Azərbaycana risk varmı?
  • 13-08-2026, 18:55
    Ayaqyalın gəzmək böyrək xəstəliklərinə səbəb olur? - Pediatrdan cavab
  • 13-08-2026, 17:53
    Türkiyədən gözlənilməz həmlə: “düşməni” ilə yaxınlaşır – İkinci Əsəd ssenarisi
  • 13-08-2026, 16:39
    Gürcüstan Rusiya ilə sərhədi bağladı
  • 13-08-2026, 14:20
    Azərbaycanlılar Ermənistanda araşdırma aparır... - Paşinyan Əliyevin sözlərini təsdiqlədi
  • 13-08-2026, 13:30
    Gərginliyin arxasında İran dayanır - Yəmən
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə