• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Əl titrəməsinin 5 səbəbi
İsraildən həyəcan təbili: Türkiyə xəbəri aranı qarışdırdı
Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
“Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
Astiqmatizm baş ağrısına səbəb olur - Həkim XƏBƏRDARLIQ ETDİ
Fövqəladə vəziyyət elan edildi, ordu səfərbər oldu – Mayorkada nə baş verir?
Əliyev və Paşinyan Trampın Nobel Sülh Mükafatına namizədliyini irəli sürüblər
Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
“Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Qan təzyiqi olanların nəzərinə: Bundan imtina edin!

Xəbərlər

18-11-2023, 17:08

Qan təzyiqi olanların nəzərinə: Bundan imtina edin!


Gündə bir çay qaşığı duz qəbulunu azaltmaq bir həftə ərzində qan təzyiqini məşhur təzyiq dərmanlarını qəbul etməklə əldə edilən səviyyələrə endirir.

Axar.az xəbər verir ki, bu barədə ABŞ-ın Vanderbilt Universitetinin Tibbi Mərkəzinin alimlərinin açıqladıqları hesabatda qeyd olunub.

Alimlərin apardığı təcrübələrin nəticələri ABŞ Kardiologiya Assosiasiyasının konfransına təqdim olunub.

Alimlər yüksək qan təzyiqi olan yüz iştirakçınının bəzilərini az duzlu pəhrizə (gündə 1,3 qram), digərlərini isə yüksək duzlu pəhrizə (gündə 5 qram) cəlb ediblər. Bir həftə sonra aşağı natriumlu pəhrizin qan təzyiqini orta hesabla 7 mmHg azaltdığı aşkar edilib.

Qeyd olunub ki, həddindən artıq miqdarda duz qan təzyiqinin artmasına, arterial hipertaniyanın inkişafına kömək edir və nəticədə ürək-damar xəstəlikləri, ürək çatışmazlığı, miokard infarktı və insult kimi bədbəxt hadisələr riskinin artmasına səbəb olur.

Oxunub: 443
Paylaş:
Digər xəbərlər

Gözəllik və təbabət

28-02-2023, 21:01

Yüksək qan təzyiqini necə aşağı salmaq olar? - Bunları mütləq edin!

Maraqlı

2-03-2020, 13:57

Arterial təzyiqi salmağın asan yolu tapıldı

Maraqlı

15-12-2019, 09:44

Arterial təzyiqi salmağın asan yolu tapıldı

Gündəm / Maraqlı

8-05-2025, 09:03

Gün ərzində nə qədər duz qəbul etmək olar?

Xəbərlər

9-06-2019, 23:41

Arterial təzyiqi salmağın yolu tapıldı

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Əl titrəməsinin 5 səbəbi
İsraildən həyəcan təbili: Türkiyə xəbəri aranı qarışdırdı
Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
“Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
Son xəbərlər
  • Bu gün, 18:52
    Əl titrəməsinin 5 səbəbi
  • Bu gün, 17:20
    İsraildən həyəcan təbili: Türkiyə xəbəri aranı qarışdırdı
  • Bu gün, 16:16
    Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
  • Bu gün, 15:29
    Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
  • Bu gün, 14:11
    “Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
  • Bu gün, 13:35
    ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
  • Bu gün, 12:15
    Astiqmatizm baş ağrısına səbəb olur - Həkim XƏBƏRDARLIQ ETDİ
  • Bu gün, 11:43
    Fövqəladə vəziyyət elan edildi, ordu səfərbər oldu – Mayorkada nə baş verir?
  • Bu gün, 10:48
    Əliyev və Paşinyan Trampın Nobel Sülh Mükafatına namizədliyini irəli sürüblər
  • Bu gün, 09:06
    Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
  • Dünən, 22:23
    Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
  • Dünən, 21:38
    Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
  • Dünən, 20:31
    Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
  • Dünən, 19:08
    Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
  • Dünən, 18:41
    Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
  • Dünən, 17:54
    Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
  • Dünən, 16:22
    Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
  • Dünən, 15:39
    Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
  • Dünən, 14:43
    Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
  • Dünən, 13:11
    “Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
  • Dünən, 12:45
    Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
  • Dünən, 11:05
    Nüvə sazişi olmadan müharibə bitir? - Qələbəni elan etmək üçün...
  • Dünən, 10:23
    Mən olduğum müddətdə Fələstin olmayacaq - Netanyahu
  • 9-08-2026, 22:48
    İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
  • 9-08-2026, 21:24
    Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
  • 9-08-2026, 20:32
    Dəməşq və Moskva hərbi bazalarla bağlı saziş imzaladı
  • 9-08-2026, 19:45
    Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...
  • 9-08-2026, 18:31
    Veqan pəhrizi arıqlama iynələrindən daha təsirlidir - Araşdırma
  • 9-08-2026, 17:55
    Güclü külək əsəcək – Xəbərdarlıq edildi
  • 9-08-2026, 16:51
    Vuçiç Ukraynaya vəd verdi - “Əlimizdən gələni edəcəyik ki...”
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə