• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
Heç kim fərqinə varmır, lakin bu xəstəlik gecələr gizlicə yayılmağa başlayır
Bu ölkələrin Rusiya qorxusu: Mühafizəni gücləndirirlər...
Prezident İlham Əliyev Naxçıvana səfər etdi
Əl titrəməsinin 5 səbəbi
İsraildən həyəcan təbili: Türkiyə xəbəri aranı qarışdırdı
Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
“Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
Astiqmatizm baş ağrısına səbəb olur - Həkim XƏBƏRDARLIQ ETDİ
Fövqəladə vəziyyət elan edildi, ordu səfərbər oldu – Mayorkada nə baş verir?
Əliyev və Paşinyan Trampın Nobel Sülh Mükafatına namizədliyini irəli sürüblər
Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Bu 2 ərzaq infarkt və insultdan qoruyur

Araşdırma

26-05-2020, 10:13

Bu 2 ərzaq infarkt və insultdan qoruyur


D vitamini ilə zəngin qidalar ürək beyin və damarları üçün çox faydalıdır.

Milli.Az medicina.az-a istinadən bildirir ki, Afina Universitetinin alimləri 2 qidanın infarkt və insulta qarşı təsirli olduğunu sübut edib.

Journal of Human Nutrition and Dietetics dərgisində son elmi tədqiqatda 4000 nəfər qadın və kişinin üzərində 2001-2012 ci illərdə apardıqları qeyd olunub.

Bu adamların 10 il ərzində aylıq qida rasionu və ürək-damarlarının vəziyyəti qeydə alınırdı.

Toplanmış məlumatların analizi göstərdi ki, bu insanlar arasında rasionunda D vitamini ilə zəngin qidalar, xüsusən yumurta, sarı pendir, balıq olanlarda ürək-damar, beyin problemləri ən aşağı səviyyədə olub.

Xüsusən bu qidaların effekti kişilərdə aydın görünüb. Bu qidaları az yeyən kişilərin 24%-i infarkt, 23%-i insult keçirib. Qadınlarda bu rəqəmlər bir qədər azdır.

Alimlər qeyd edib ki, D vitamini əlavəli BAD-ların, yəni sintetik vitaminlərin ürək-damar və beyinə belə təsiri hələ sübut olunmayıb. Ona görə məhz qidalardan bu vitamini almaq vacibdir.

Oxunub: 1 484
Paylaş:
Digər xəbərlər

Maraqlı

20-04-2020, 12:25

Ürəyi qoruyan təsirli üsul

Maraqlı

20-08-2019, 10:24

İnfarkt və insultdan qoruyan 10 MƏHSUL

Səhiyyə

23-03-2019, 15:12

Yaşlı insanlarda təzyiqi qəfil salmaq olmaz - 140-dan aşağı olmamalıdır

Araşdırma

29-11-2018, 01:39

Həkimlərin ürək xəstələrinə təyin etdiyi ASPİRİN TƏHLÜKƏSİ

Maraqlı

1-10-2018, 00:08

D2 vitamini mənbələrindən biri - KAKAO

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
Heç kim fərqinə varmır, lakin bu xəstəlik gecələr gizlicə yayılmağa başlayır
Bu ölkələrin Rusiya qorxusu: Mühafizəni gücləndirirlər...
Prezident İlham Əliyev Naxçıvana səfər etdi
Əl titrəməsinin 5 səbəbi
Son xəbərlər
  • Bu gün, 09:05
    Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
  • Dünən, 22:43
    Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
  • Dünən, 21:35
    Heç kim fərqinə varmır, lakin bu xəstəlik gecələr gizlicə yayılmağa başlayır
  • Dünən, 20:06
    Bu ölkələrin Rusiya qorxusu: Mühafizəni gücləndirirlər...
  • Dünən, 19:21
    Prezident İlham Əliyev Naxçıvana səfər etdi
  • Dünən, 18:52
    Əl titrəməsinin 5 səbəbi
  • Dünən, 17:20
    İsraildən həyəcan təbili: Türkiyə xəbəri aranı qarışdırdı
  • Dünən, 16:16
    Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
  • Dünən, 15:29
    Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
  • Dünən, 14:11
    “Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
  • Dünən, 13:35
    ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
  • Dünən, 12:15
    Astiqmatizm baş ağrısına səbəb olur - Həkim XƏBƏRDARLIQ ETDİ
  • Dünən, 11:43
    Fövqəladə vəziyyət elan edildi, ordu səfərbər oldu – Mayorkada nə baş verir?
  • Dünən, 10:48
    Əliyev və Paşinyan Trampın Nobel Sülh Mükafatına namizədliyini irəli sürüblər
  • Dünən, 09:06
    Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
  • 10-08-2026, 22:23
    Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
  • 10-08-2026, 21:38
    Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
  • 10-08-2026, 20:31
    Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
  • 10-08-2026, 19:08
    Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
  • 10-08-2026, 18:41
    Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
  • 10-08-2026, 17:54
    Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
  • 10-08-2026, 16:22
    Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
  • 10-08-2026, 15:39
    Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
  • 10-08-2026, 14:43
    Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
  • 10-08-2026, 13:11
    “Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
  • 10-08-2026, 12:45
    Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
  • 10-08-2026, 11:05
    Nüvə sazişi olmadan müharibə bitir? - Qələbəni elan etmək üçün...
  • 10-08-2026, 10:23
    Mən olduğum müddətdə Fələstin olmayacaq - Netanyahu
  • 9-08-2026, 22:48
    İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
  • 9-08-2026, 21:24
    Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə