• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
Dəməşq və Moskva hərbi bazalarla bağlı saziş imzaladı
Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...
Veqan pəhrizi arıqlama iynələrindən daha təsirlidir - Araşdırma
Güclü külək əsəcək – Xəbərdarlıq edildi
Vuçiç Ukraynaya vəd verdi - “Əlimizdən gələni edəcəyik ki...”
Həkim idmanın ürəyə nə vaxt təhlükəli ola biləcəyini açıqladı
ABŞ geri çəkilsə, İsrail İrana hücum edəcək
İlham Əliyev G20-yə dəvətə görə ABŞ Prezidentinə təşəkkür etdi
İsti havalarda ayaqlar niyə şişir?
Türkiyədən Qara dənizlə bağlı yeni qərar: Narahatlıq var
ABŞ razılaşmağa çalışır, Çin rədd edir - Nə baş verir?
Xərçəng əlaməti ola biləcək 3 simptom - Tez-tez nəzərdən qaçırılır
Gecə tərləmələri nə vaxt ciddi qəbul edilməlidir?
Misir “Məkkə sazişi”nə niyə qoşulmadı?
Rusiya Xəzərdə bunun olmasını istəyir, 4 ölkə təsdiqləyib – Əraqçi
Kiyev üçün təhlükəli ssenari: Qərbin 3 seçimi var
Ürəyin zəif olub-olmadığını necə müəyyən etmək olar? - Cərrah açıqladı
4 ölkədən Gürcüstan bəyanatı: Cavabsız qalmayacaq!
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Yaddaş üçün möcüzəvi qida: Həftədə bir dəfə yemək bəs edir

Gündəm / Gözəllik və təbabət

1-11-2025, 21:49

Yaddaş üçün möcüzəvi qida: Həftədə bir dəfə yemək bəs edir


Yeni elmi araşdırma pendirin beyinə olan təsiri ilə bağlı maraqlı nəticələr ortaya qoyub. 8 minə yaxın insanın iştirak etdiyi tədqiqatda məlum olub ki, həftədə ən az bir dəfə pendir yeyənlərdə demans riski 24 faiz daha aşağıdır.

Milli.Az xəbər verir ki, tədqiqatçılar 3 il ərzində iştirakçıları izləyiblər. Nəticədə pendir yeyənlərin yalnız 3,39 faizində, pendir yeməyənlərin isə 4,45 faizində demans əlamətləri müşahidə olunub.

Elm adamları meyvə, tərəvəz, ət və balıq kimi digər qidalanma vərdişlərini də nəzərə alıblar. Bütün bu faktorlar qiymətləndirildikdə belə, pendirin yaddaşitmə riskini 21 faiz azaltdığı təsdiqlənib.

Araşdırmanın nəticələri "Nutrients" jurnalında dərc olunub. Mütəxəssislər bildirirlər ki, bu nəticələr əvvəlki tədqiqatlarla uyğun gəlir və süd məhsullarının demansın qarşısını almaqda dəstəkləyici rol oynaya biləcəyini göstərir.

Araşdırmada iştirak edənlər arasında ən çox istifadə olunan pendir növü emal olunmuş pendir olub.

Bu cür pendirlər - adətən dilim şəklində paketlənən və ya krem halında sürtülən məhsullar - süd və emulqatorlardan hazırlanır.

Alimlərə görə, pendirin qoruyucu təsiri onun zəngin qida tərkibi ilə bağlıdır.
Pendir tərkibində:

Zülallar,

Əsas amin turşuları,

K2 vitamini,

Antioksidantlar,

Peptidlər və

Probiyotiklər saxlayır.

Bu maddələr neyronları zədələnmədən qoruyur, beyində "sinir hüceyrələrinin baxımı" prosesini dəstəkləyir.

Xüsusilə K2 vitamini, damar sağlamlığını qoruyur və qanda kalsium balansının tənzimlənməsinə kömək edir.

Əvvəlki tədqiqatlar göstərib ki, yüksək xolesterin və ürək-damar xəstəlikləri demans riskini artıra bilər.

2015-ci ildə aparılan bir araşdırmada isə K2 vitamininin qandakı kalsium səviyyəsini azaltdığı və bunun da ürək xəstəlikləri riskini azalda biləcəyi sübut olunub.

Eyni zamanda, antioksidantlar, peptidlər və probiyotiklər də demans riskinin azalması ilə əlaqələndirilir.

Lakin alimlər bildirirlər ki, dəqiq nəticə üçün daha geniş tədqiqatlara ehtiyac var.

Demans hazırda Böyük Britaniyada ən çox ölümə səbəb olan xəstəlik kimi qeydə alınıb.

Hazırda ölkədə 944 mindən çox insan yaddaş itkisi və idrak geriləməsi ilə xarakterizə olunan bu xəstəliklə yaşayır. ABŞ-da isə bu say təxminən 7 milyon nəfərə çatır.

Demans tam müalicə oluna bilməsə də, erkən mərhələdə aparılan müalicə simptomları yüngülləşdirə və xəstəliyin gedişini yavaşlada bilər.

Alzheimer Cəmiyyətinin məlumatına görə, demansın Böyük Britaniyaya illik iqtisadi yükü 42 milyard funt sterlinqdir. Yaşlanan əhali səbəbindən bu rəqəmin 2039-cu ilə qədər 90 milyard funt sterlinqə çatacağı gözlənilir.

Alzheimer's Research UK məlumatına əsasən, təkcə 2022-ci ildə 69.178 nəfər demans səbəbilə həyatını itirib. Bu da xəstəliyi ölkənin bir nömrəli ölüm səbəbi halına gətirib.

Oxunub: 506
Paylaş:
Digər xəbərlər

Gündəm / Maraqlı

20-06-2024, 18:02

Gündəlik qidalanmada pendirin rolu

Maraqlı

30-01-2021, 22:38

Hansı pendir daha faydalıdır?

Maraqlı

22-06-2020, 18:05

Hansı pendir daha faydalıdır?

Maraqlı

11-01-2020, 13:38

Yeməkdən sonra mütləq pendir yeyin. Çox faydalıdır!

Maraqlı

22-10-2019, 20:31

Pendirin möcüzəvi faydaları

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
Dəməşq və Moskva hərbi bazalarla bağlı saziş imzaladı
Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...
Veqan pəhrizi arıqlama iynələrindən daha təsirlidir - Araşdırma
Güclü külək əsəcək – Xəbərdarlıq edildi
Son xəbərlər
  • Dünən, 22:48
    İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
  • Dünən, 21:24
    Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
  • Dünən, 20:32
    Dəməşq və Moskva hərbi bazalarla bağlı saziş imzaladı
  • Dünən, 19:45
    Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...
  • Dünən, 18:31
    Veqan pəhrizi arıqlama iynələrindən daha təsirlidir - Araşdırma
  • Dünən, 17:55
    Güclü külək əsəcək – Xəbərdarlıq edildi
  • Dünən, 16:51
    Vuçiç Ukraynaya vəd verdi - “Əlimizdən gələni edəcəyik ki...”
  • Dünən, 15:33
    Həkim idmanın ürəyə nə vaxt təhlükəli ola biləcəyini açıqladı
  • Dünən, 14:29
    ABŞ geri çəkilsə, İsrail İrana hücum edəcək
  • Dünən, 13:16
    İlham Əliyev G20-yə dəvətə görə ABŞ Prezidentinə təşəkkür etdi
  • Dünən, 12:22
    İsti havalarda ayaqlar niyə şişir?
  • Dünən, 11:50
    Türkiyədən Qara dənizlə bağlı yeni qərar: Narahatlıq var
  • Dünən, 10:24
    ABŞ razılaşmağa çalışır, Çin rədd edir - Nə baş verir?
  • Dünən, 09:08
    Xərçəng əlaməti ola biləcək 3 simptom - Tez-tez nəzərdən qaçırılır
  • 8-08-2026, 21:40
    Gecə tərləmələri nə vaxt ciddi qəbul edilməlidir?
  • 8-08-2026, 20:57
    Misir “Məkkə sazişi”nə niyə qoşulmadı?
  • 8-08-2026, 19:38
    Rusiya Xəzərdə bunun olmasını istəyir, 4 ölkə təsdiqləyib – Əraqçi
  • 8-08-2026, 17:41
    Kiyev üçün təhlükəli ssenari: Qərbin 3 seçimi var
  • 8-08-2026, 15:01
    Ürəyin zəif olub-olmadığını necə müəyyən etmək olar? - Cərrah açıqladı
  • 8-08-2026, 14:25
    4 ölkədən Gürcüstan bəyanatı: Cavabsız qalmayacaq!
  • 8-08-2026, 12:57
    Bədəndə zülal çatışmazlığını göstərən 5 əlamət
  • 8-08-2026, 11:33
    Sənədsiz ev sahiblərinin nəzərinə: Çıxarış almaq üçün...
  • 8-08-2026, 10:42
    ABŞ-la 7,5 milyardlıq saziş: Azərbaycan nələr alacaq?
  • 8-08-2026, 09:06
    Az yuxu yatanlar daha çox infarkt və insult keçirir?
  • 7-08-2026, 21:10
    Gecələr çığırmaq və əl-qol atmaq təhlükəli xəstəliyin əlaməti ola bilər
  • 7-08-2026, 20:25
    “Məkkə sazişi”: Bu ölkələrə mesaj verildi
  • 7-08-2026, 19:32
    Miqrant qalmaqalının pərdəarxası: Niyə İspaniyanın Afrikada torpaqları var?
  • 7-08-2026, 18:46
    Hansı idman növləri bel üçün zərərlidir? - Ortoped açıqladı
  • 7-08-2026, 17:26
    8 ölkə İsraillə bağlı birgə bəyanat yaydı
  • 7-08-2026, 16:10
    İrandan Fars körfəzi ölkələrinə xəbərdarlıq: ABŞ hücum etsə, enerji obyektləriniz vurulacaq
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə