• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
İrəvan KTMT-dən çıxır: Rusiya səssiz qalır – Səbəb
Boğazda düyünlənmə hissi hansı xəstəliklərin əlaməti ola bilər? - Rusiyalı həkimdən AÇIQLAMA
Bu yaşdan sonra sürücülük vəsiqəsi verilməyəcək?
İsrail bayrağı o ərazidən enməyəcək! – Netanyahu qərarını açıqladı
Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
Heç kim fərqinə varmır, lakin bu xəstəlik gecələr gizlicə yayılmağa başlayır
Bu ölkələrin Rusiya qorxusu: Mühafizəni gücləndirirlər...
Prezident İlham Əliyev Naxçıvana səfər etdi
Əl titrəməsinin 5 səbəbi
İsraildən həyəcan təbili: Türkiyə xəbəri aranı qarışdırdı
Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
“Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
Astiqmatizm baş ağrısına səbəb olur - Həkim XƏBƏRDARLIQ ETDİ
Fövqəladə vəziyyət elan edildi, ordu səfərbər oldu – Mayorkada nə baş verir?
Əliyev və Paşinyan Trampın Nobel Sülh Mükafatına namizədliyini irəli sürüblər
Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Məşhur alimlər orucun sağlamlığa təsirindən danışdılar

Gözəllik və təbabət

19-04-2022, 23:08

Məşhur alimlər orucun sağlamlığa təsirindən danışdılar


ABŞ-ın Kaliforniya ştatındakı Salk Bioloji Tədqiqatlar İnstitutu uzun illər gündəlik qida rasionunun miqdarını araşdırıb.

Publika.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri Britaniyanın BBC telekanalında yayımlanıb.

Araşdırmanın müəllifi Emili Manuqan qeyd edib ki, gündə 12 saat yemək yemək doğru deyil. Ekspert əlavə edib ki, istirahət orqanizmə müsbət təsir edir.

Viskonsin Universitetinin Tibb və İctimai Sağlamlıq Məktəbinin dosenti Rozalin Anderson da “intervallı oruc” kimi təqdim edilən pəhriz növünü araşdırıb və fasiləli orucun bədəndəki zədələri bərpa etməyə kömək etdiyi müəyyən edib. Orucun həmçinin bir sıra xəstəliklərlə əlaqəli olan “qüsurlu molekulları olan zülalları” təmizlədiyi ortaya çıxıb. Anderson hesab edir ki, fasiləli oruc bədənimizin təkamülü ilə daha çox uyğunlaşır. Bu, orqanizmə fasilə verməyə imkan yaradır ki, o, qidanı saxlaya və enerjini lazım olan yerə ötürə bilsin.

İtaliyanın Padua Universitetinin professoru Antonio Paoli fasiləli orucun yeməkdən sonra qanda yüksələn şəkər səviyyəsi və qlisemik reaksiyamızı da yaxşılaşdıra biləcəyini irəli sürüb: “Qanda şəkər səviyyəsinin daha kiçik sıçrayışı bədəndə daha az yağ saxlamağa imkan verir. Bu, daha tez arıqlamağınıza kömək edə bilər. Tədqiqatda əldə etdiyimiz məlumatlar göstərir ki, axşam yeməyini erkən yemək və oruc vaxtının artırılması bədənə bəzi müsbət təsirləri artırır, məsələn, qlisemik nəzarəti tənzimləyir”.

Bəzi ekspertlər, o cümlədən Nyu Yorkdakı Kornell Universitetinin İnsan Ekologiyası Kollecində fasilələrlə oruc tutan professor David Levitskin qənaətincə, ən yaxşısı gündə bir dəfə qidalanmaqdır. Lakin o, diabetli insanlara bu cür pəhrizi tövsiyə etmir.

Qida tarixçisi Seren Çarrinqton-Hollins isə deyib ki, səhər yeməyi yeməsəniz, daha az kalori qəbul edərsiniz.

Diabetli insanların oruc tutması ilə bağlı ekspertlər fikir ayrılığına malikdirlər. Manuqan gündə bir dəfə yeməyi tövsiyə etmədiyini açıqlayıb. Çünki oruc qanımızdakı qlükozanı artıra bilər. Uzun müddət ərzində oruc və qlükoza səviyyəsinin yüksəlməsi 2-ci tip diabet üçün risk faktorudur. Qanda şəkər səviyyəsinin düşməməsi üçün Manuqan qeyd edib ki, gündə bir dəfədən çox yemək lazımdır, bu, daha çox qlükoza ifraz olunmasının qarşısını alır:

“Əgər yeməyinizin çox hissəsini daha erkən yesəniz, vücudunuz gün ərzində topladığınız enerjini yağ kimi saxlamaq üçün istifadə edə bilər. Həmçinin, oyandıqdan sonra çox erkən yemək sağlamlığımız üçün faydalı deyil. Buna görə də ilk yeməyi oyandıqdan 1-2 saat sonra qəbul etmək insan orqanizmi üçün daha faydalıdır”.

Hollins bildirib ki, ilk dəfə səhər yeməyi anlayışı ilə çıxış edən qədim yunanlar çörəyi şəraba batıraraq yeyirdilər: “Sonra qənaətcil nahar, daha sonra isə doyumlu şam yeməyi yarandı. Əvvəllər səhər yeməyi aristokratik siniflərə xas idi. Bu gün səhər yeməyinin norma olması anlayışı 19-cu əsrdə Sənaye İnqilabı və iş saatlarının tətbiqi zamanı ortaya çıxdı. Müharibədən sonra qida ehtiyatı azaldıqda doyumlu səhər yeməyi ideyası sıradan çıxdı. Gündə 3 dəfə yemək ideyası da prosesdə itdi. 1950-ci illərdə səhər yeməyi yulaf və tostdan ibarət oldu. Əsrlər boyu insanlar gündə 3 dəfə yemək yeyib, lakin indi insanların yeməyə münasibəti dəyişib”.

Oxunub: 820
Paylaş:
Digər xəbərlər

Gözəllik və təbabət

5-07-2020, 21:30

36 saatlıq orucun FAYDALARI

Səhiyyə

18-05-2019, 16:36

Ramazanda 30 günlük orucun orqanizmə TƏSİRİ

Araşdırma

11-05-2019, 19:26

Orucun uzunömürlülüyə ŞOK TƏSİRİ

Maraqlı

5-04-2019, 20:09

Oruc olmaq Xərçəngi YOX EDİR - Alimlərdən İNANILMAZ YENİ ARAŞDIRMA

Maraqlı

5-11-2018, 00:47

Ac qalmaq ömrü uzadır - Alimlərdən İNANILMAZ ARAŞDIRMA

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
İrəvan KTMT-dən çıxır: Rusiya səssiz qalır – Səbəb
Boğazda düyünlənmə hissi hansı xəstəliklərin əlaməti ola bilər? - Rusiyalı həkimdən AÇIQLAMA
Bu yaşdan sonra sürücülük vəsiqəsi verilməyəcək?
İsrail bayrağı o ərazidən enməyəcək! – Netanyahu qərarını açıqladı
Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
Son xəbərlər
  • Bu gün, 13:09
    İrəvan KTMT-dən çıxır: Rusiya səssiz qalır – Səbəb
  • Bu gün, 12:37
    Boğazda düyünlənmə hissi hansı xəstəliklərin əlaməti ola bilər? - Rusiyalı həkimdən AÇIQLAMA
  • Bu gün, 11:48
    Bu yaşdan sonra sürücülük vəsiqəsi verilməyəcək?
  • Bu gün, 10:51
    İsrail bayrağı o ərazidən enməyəcək! – Netanyahu qərarını açıqladı
  • Bu gün, 09:05
    Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
  • Dünən, 22:43
    Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
  • Dünən, 21:35
    Heç kim fərqinə varmır, lakin bu xəstəlik gecələr gizlicə yayılmağa başlayır
  • Dünən, 20:06
    Bu ölkələrin Rusiya qorxusu: Mühafizəni gücləndirirlər...
  • Dünən, 19:21
    Prezident İlham Əliyev Naxçıvana səfər etdi
  • Dünən, 18:52
    Əl titrəməsinin 5 səbəbi
  • Dünən, 17:20
    İsraildən həyəcan təbili: Türkiyə xəbəri aranı qarışdırdı
  • Dünən, 16:16
    Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
  • Dünən, 15:29
    Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
  • Dünən, 14:11
    “Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
  • Dünən, 13:35
    ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
  • Dünən, 12:15
    Astiqmatizm baş ağrısına səbəb olur - Həkim XƏBƏRDARLIQ ETDİ
  • Dünən, 11:43
    Fövqəladə vəziyyət elan edildi, ordu səfərbər oldu – Mayorkada nə baş verir?
  • Dünən, 10:48
    Əliyev və Paşinyan Trampın Nobel Sülh Mükafatına namizədliyini irəli sürüblər
  • Dünən, 09:06
    Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
  • 10-08-2026, 22:23
    Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
  • 10-08-2026, 21:38
    Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
  • 10-08-2026, 20:31
    Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
  • 10-08-2026, 19:08
    Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
  • 10-08-2026, 18:41
    Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
  • 10-08-2026, 17:54
    Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
  • 10-08-2026, 16:22
    Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
  • 10-08-2026, 15:39
    Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
  • 10-08-2026, 14:43
    Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
  • 10-08-2026, 13:11
    “Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
  • 10-08-2026, 12:45
    Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə