• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Atlama ipi arıqlamağa kömək edirmi? Məşqçi həqiqəti açıqladı
Tramp İranla bağlı xəttini dəyişdi – İsraillə qarşıdurmanın arxasındakı gizli detal
Azərbaycanda yaxın vaxtlarda güclü zəlzələ gözlənilir? - RƏSMİ
Dırnaqlarda və ayaqlarda görünən 4 xərçəng əlaməti
London, Paris, Berlin və Kiyev arasında 5 şərt: Müharibə bitir?
Azərbaycanda yeni qadağa gündəmdə: limit qoyulacaq - Detallar
Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR
Paşinyanın qələbəsi, dəyişən güc balansı və Rusiya amili - Regionda nələr olacaq?
İrana hücumlarda ABŞ iştirak edir?
Gözümüzü günəş şüasından necə QORUYAQ?
Belarus NATO üçün təhlükədir - Qof
Seçkilərdə qalib gələn Paşinyandan Azərbaycana müraciət: Çox tezliklə...
Ürəyi gücləndirən dəmləmə - Resept
Günlər uzanır: Planetimizin fırlanması yavaşlayır - Səbəb
Bronxitin əlamətləri hansılardır? Necə müalicə olunur?
Zelenskinin həmləsi Putini çətinə saldı, ruslar heyrət içində – 26 il…
İsraildə terror oldu: Ölən və yaralananlar var
Böyrəkotu çayının faydaları
Seçkilərdə məğlub olsaq... – Simonyan
Metro və avtobuslarda gedişhaqqı dəyişir? – Yeni ödəniş sistemi belə olacaq
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Şəkər xəstəliyinə tutulma riskini artıran MƏHSUL

Gündəm / Araşdırma

3-01-2025, 15:43

Şəkər xəstəliyinə tutulma riskini artıran MƏHSUL


Kembric Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, qırmızı ət (mal əti, quzu, donuz əti) və qırmızı ət məhsulları (bekon və salam) 2-ci tip diabetin inkişaf riskini artıra bilər.

KONKRET.az xəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri “The Lancet” nəşrində dərc olunub.

Alimlər Şimali və Cənubi Amerikadan, Aralıq dənizi ölkələrindən, Avropadan, Cənub-Şərqi Asiyadan və Qərbi Sakit Okean hövzəsindən (ümumilikdə 20 ölkə) iki milyona yaxın insanın qidalanması və sağlamlığı ilə bağlı məlumatların təhlili nəticəsində bu qənaətə gəliblər.

Qırmızı ətin yüksək doymuş yağ tərkibi insulin həssaslığına mənfi təsir göstərə bilər. Bu, mədəaltı vəzinin bir hormonudur, bunun sayəsində qandan qlükoza hüceyrələrə daxil olur.

Tədqiqat həmçinin müəyyən edib ki, heyvan zülalının yüksək istehlakı (bitki zülalından fərqli olaraq) budaqlanmış zəncirvari amin turşularının (BCAA) həddindən artıq tədarükü səbəbindən 2-ci tip diabetin inkişaf riskini artıra bilər.

Qırmızı ət yeyənlərdə diabetin inkişafının digər potensial mexanizmi bağırsaq mikrobiotası ilə bağlıdır. Tədqiqatçıların fikrincə, bağırsaq bakteriyaları birliyi qırmızı ətdə bol olan xolini (suda həll olunan əsas qida maddəsi) və L-karnitini (təbii olaraq qidada olan amin turşusu) metabolizə edir.

Bu proses təbii birləşmə trimetilamin istehsal edir. Bədəndə trimetilamin səviyyəsinin artması 2-ci tip diabetin inkişaf riskinin daha yüksək olması ilə əlaqələndirilir. /Report

Oxunub: 610
Paylaş:
Digər xəbərlər

Araşdırma

21-12-2020, 23:46

Şəkərli diabetin riskini 6 dəfə artıran amil

Araşdırma

15-08-2020, 17:22

Şəkərli diabetin riskini 6 dəfə artıran amil

Səhiyyə

23-06-2020, 16:32

Qadınlar arasında ən çox yayılmış xərçəngin riskini artıran 4 məhsul

Araşdırma

10-06-2020, 11:55

Şəkərli diabetin riskini 6 dəfə artıran amil

Araşdırma

6-06-2019, 13:36

Qadınlar arasında ən çox yayılmış xərçəngin riskini artıran 4 məhsul

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Atlama ipi arıqlamağa kömək edirmi? Məşqçi həqiqəti açıqladı
Tramp İranla bağlı xəttini dəyişdi – İsraillə qarşıdurmanın arxasındakı gizli detal
Azərbaycanda yaxın vaxtlarda güclü zəlzələ gözlənilir? - RƏSMİ
Dırnaqlarda və ayaqlarda görünən 4 xərçəng əlaməti
London, Paris, Berlin və Kiyev arasında 5 şərt: Müharibə bitir?
Azərbaycanda yeni qadağa gündəmdə: limit qoyulacaq - Detallar
Son xəbərlər
  • Bu gün, 21:13
    Atlama ipi arıqlamağa kömək edirmi? Məşqçi həqiqəti açıqladı
  • Bu gün, 20:17
    Tramp İranla bağlı xəttini dəyişdi – İsraillə qarşıdurmanın arxasındakı gizli detal
  • Bu gün, 19:32
    Azərbaycanda yaxın vaxtlarda güclü zəlzələ gözlənilir? - RƏSMİ
  • Bu gün, 18:25
    Dırnaqlarda və ayaqlarda görünən 4 xərçəng əlaməti
  • Bu gün, 17:04
    London, Paris, Berlin və Kiyev arasında 5 şərt: Müharibə bitir?
  • Bu gün, 16:27
    Azərbaycanda yeni qadağa gündəmdə: limit qoyulacaq - Detallar
  • Bu gün, 15:55
    Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR
  • Bu gün, 14:55
    Paşinyanın qələbəsi, dəyişən güc balansı və Rusiya amili - Regionda nələr olacaq?
  • Bu gün, 13:23
    İrana hücumlarda ABŞ iştirak edir?
  • Bu gün, 12:33
    Gözümüzü günəş şüasından necə QORUYAQ?
  • Bu gün, 11:40
    Belarus NATO üçün təhlükədir - Qof
  • Bu gün, 10:19
    Seçkilərdə qalib gələn Paşinyandan Azərbaycana müraciət: Çox tezliklə...
  • Bu gün, 09:08
    Ürəyi gücləndirən dəmləmə - Resept
  • Dünən, 22:14
    Günlər uzanır: Planetimizin fırlanması yavaşlayır - Səbəb
  • Dünən, 21:33
    Bronxitin əlamətləri hansılardır? Necə müalicə olunur?
  • Dünən, 20:46
    Zelenskinin həmləsi Putini çətinə saldı, ruslar heyrət içində – 26 il…
  • Dünən, 19:37
    İsraildə terror oldu: Ölən və yaralananlar var
  • Dünən, 18:41
    Böyrəkotu çayının faydaları
  • Dünən, 17:31
    Seçkilərdə məğlub olsaq... – Simonyan
  • Dünən, 16:09
    Metro və avtobuslarda gedişhaqqı dəyişir? – Yeni ödəniş sistemi belə olacaq
  • Dünən, 15:26
    Yüksək təzyiqin 3 əsas əlaməti
  • Dünən, 14:40
    Çin xüsusi əməliyyatın başladığını elan etdi
  • Dünən, 13:16
    Ümid edirəm ki, Bakıya gedəcəm - Paşinyan
  • Dünən, 12:30
    Göz rəngi zamanla dəyişə bilərmi? – Mütəxəssislər izah edir
  • Dünən, 11:24
    İrana yenidən zərbələr endiriləcək - Pet Fellondan KRİTİK AÇIQLAMA
  • Dünən, 10:03
    Ermənistanda parlament seçkiləri başladı
  • Dünən, 09:03
    Səhər yeməyində ürək sağlamlığını dəstəkləyən hansı məhsul yeməliyik?
  • 6-06-2026, 22:26
    Uşaq gec yatanda beynində nə baş verir?
  • 6-06-2026, 21:19
    Gözləri tez-tez ovuşdurmaq təhlükəlidirmi?
  • 6-06-2026, 20:10
    Sergey Lavrov istefa verib? - Rəsmi açıqlama
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə