• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
“Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
Nüvə sazişi olmadan müharibə bitir? - Qələbəni elan etmək üçün...
Mən olduğum müddətdə Fələstin olmayacaq - Netanyahu
İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
Dəməşq və Moskva hərbi bazalarla bağlı saziş imzaladı
Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...
Veqan pəhrizi arıqlama iynələrindən daha təsirlidir - Araşdırma
Güclü külək əsəcək – Xəbərdarlıq edildi
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Yatmazdan qabaq yemək yeyənlər oxusun! Bu təhlükəli xəstəliklərə tutula bilərsiniz

Gündəm / Araşdırma

9-10-2024, 21:20

Yatmazdan qabaq yemək yeyənlər oxusun! Bu təhlükəli xəstəliklərə tutula bilərsiniz


Barselona Universiteti alimləri təyin ediblər ki, yatmazdan 2 saatdan az əvvəl yemək yeyən insanda müxtəlif xərçəng növlərinin riski artır.

Saglamolun.az xarici KİV-lərə istinadla xəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri International Journal of Cancer jurnalında dərc olunub.

Alimlər sübut edir ki, yatmazdan bilavasitə əvvəl qida qəbul etmək qadınlarda süd vəzi, kişilərdə isə prostat vəzi xərçənginin riskini 25% artırır.

Araşdırma zamanı alimlər 1800 onkoloji xəstə və 2000 sağlam insan haqqında müxtəlif məlumatları (həyat tərzi, vərdişlər, yuxu və s.) müqayisə ediblər. Araşdırma göstərib ki, onkoloji xəstələrin bir çoxunda yatmazdan qabaq qida qəbul etmək kimi vərdişi olub.

Yatmazdan qabaq qida qəbul etmək metabolizmi sürətləndirir, normada isə axşam saatlarında metabolizm zəifləməlidir. Bu normal yuxu üçün çox vacibdir. Yuxu və ayıq qalma ritmlərinin pozulması orqanizmə çox ciddi ziyan vurur, hüceyrələrdə patoloji dəyişikliklərin inkişafına səbəb olur.

Oxunub: 843
Paylaş:
Digər xəbərlər

Gözəllik və təbabət

25-04-2023, 17:10

XƏBƏRDARLIQ: Gec axşam yeməyi xərçəng riskini artırır

Gözəllik və təbabət

18-05-2020, 09:21

Yatmazdan qabaq 1 qaşıq bal yeməyin 4 FAYDASI

Maraqlı

12-08-2019, 12:26

Yatmazdan qabaq 1 qaşıq bal yeməyin 4 FAYDASI

Maraqlı

8-08-2019, 15:29

Yatmazdan əvvəl qəhvə içmək yuxuya təsir edirmi? - Alimlər açıqladı

Araşdırma / Maraqlı

3-02-2019, 03:17

Yatmazdan qabaq 1 qaşıq bal yeməyin 4 FAYDASI

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
Son xəbərlər
  • Bu gün, 09:06
    Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
  • Dünən, 22:23
    Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
  • Dünən, 21:38
    Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
  • Dünən, 20:31
    Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
  • Dünən, 19:08
    Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
  • Dünən, 18:41
    Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
  • Dünən, 17:54
    Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
  • Dünən, 16:22
    Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
  • Dünən, 15:39
    Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
  • Dünən, 14:43
    Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
  • Dünən, 13:11
    “Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
  • Dünən, 12:45
    Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
  • Dünən, 11:05
    Nüvə sazişi olmadan müharibə bitir? - Qələbəni elan etmək üçün...
  • Dünən, 10:23
    Mən olduğum müddətdə Fələstin olmayacaq - Netanyahu
  • 9-08-2026, 22:48
    İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
  • 9-08-2026, 21:24
    Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
  • 9-08-2026, 20:32
    Dəməşq və Moskva hərbi bazalarla bağlı saziş imzaladı
  • 9-08-2026, 19:45
    Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...
  • 9-08-2026, 18:31
    Veqan pəhrizi arıqlama iynələrindən daha təsirlidir - Araşdırma
  • 9-08-2026, 17:55
    Güclü külək əsəcək – Xəbərdarlıq edildi
  • 9-08-2026, 16:51
    Vuçiç Ukraynaya vəd verdi - “Əlimizdən gələni edəcəyik ki...”
  • 9-08-2026, 15:33
    Həkim idmanın ürəyə nə vaxt təhlükəli ola biləcəyini açıqladı
  • 9-08-2026, 14:29
    ABŞ geri çəkilsə, İsrail İrana hücum edəcək
  • 9-08-2026, 13:16
    İlham Əliyev G20-yə dəvətə görə ABŞ Prezidentinə təşəkkür etdi
  • 9-08-2026, 12:22
    İsti havalarda ayaqlar niyə şişir?
  • 9-08-2026, 11:50
    Türkiyədən Qara dənizlə bağlı yeni qərar: Narahatlıq var
  • 9-08-2026, 10:24
    ABŞ razılaşmağa çalışır, Çin rədd edir - Nə baş verir?
  • 9-08-2026, 09:08
    Xərçəng əlaməti ola biləcək 3 simptom - Tez-tez nəzərdən qaçırılır
  • 8-08-2026, 21:40
    Gecə tərləmələri nə vaxt ciddi qəbul edilməlidir?
  • 8-08-2026, 20:57
    Misir “Məkkə sazişi”nə niyə qoşulmadı?
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə