• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Ürəyi gücləndirən dəmləmə - Resept
Günlər uzanır: Planetimizin fırlanması yavaşlayır - Səbəb
Bronxitin əlamətləri hansılardır? Necə müalicə olunur?
Zelenskinin həmləsi Putini çətinə saldı, ruslar heyrət içində – 26 il…
İsraildə terror oldu: Ölən və yaralananlar var
Böyrəkotu çayının faydaları
Seçkilərdə məğlub olsaq... – Simonyan
Metro və avtobuslarda gedişhaqqı dəyişir? – Yeni ödəniş sistemi belə olacaq
Yüksək təzyiqin 3 əsas əlaməti
Çin xüsusi əməliyyatın başladığını elan etdi
Ümid edirəm ki, Bakıya gedəcəm - Paşinyan
Göz rəngi zamanla dəyişə bilərmi? – Mütəxəssislər izah edir
İrana yenidən zərbələr endiriləcək - Pet Fellondan KRİTİK AÇIQLAMA
Ermənistanda parlament seçkiləri başladı
Səhər yeməyində ürək sağlamlığını dəstəkləyən hansı məhsul yeməliyik?
Uşaq gec yatanda beynində nə baş verir?
Gözləri tez-tez ovuşdurmaq təhlükəlidirmi?
Sergey Lavrov istefa verib? - Rəsmi açıqlama
Türkiyənin yeni raketi: İsraildə böyük ajiotaj...
Təzyiq normal olsa da ürək xəstə ola bilərmi?
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Qərb Rusiyaya gizli yolla dəstək verir – DETALLAR

Xəbərlər

23-01-2023, 15:20

Qərb Rusiyaya gizli yolla dəstək verir – DETALLAR


Qərb ölkələri Ukraynaya hücuma görə Moskvaya total sanksiyalar tətbiq etsə də, şirkətləri hələ də Rusiyada fəaliyyət göstərir.

Publika.az xəbər verir ki, “Politoco” nəşri müharibə başlayandan sonra Rusiyanı tərk edən Qərb şirkətləri haqda araşdırma aparıb.

Nəşr yazır ki, Avropa şirkətlərinin yalnız 8 faizi Rusiyanı tərk edib: “Rusiyada fəaliyyət göstərən Qərb şirkətlərinin əksəriyyəti almanlara məxsusdur. Eyni zamanda, Avropa İttifaqı və G-7 ölkələrinin əhəmiyyətli sayda şirkəti Rusiyada işləməkdə və sərmayə qoymaqda davam edir. Qərbin Moskvaya qarşı ən sərt sanksiyalarına və çoxsaylı şirkətin çıxmaq barədə bəyanatlarına baxmayaraq, Aİ və G7 ölkələrinin şirkətlərinin 9 faizindən azı cəmi bir müəssisəsini ləğv edib. Məlumatlar Qərb şirkətlərinin məxsus olduqları hökumətlərin geosiyasi rəqib hesab etdiyi ölkənin iqtisadiyyatı ilə əlaqələrini dayandırmaq istəyini şübhə altına alır”.

Nəşr qeyd edir ki, Rusiyadan çıxan şirkətlər ən çox ABŞ-ın payına düşür: “Lakin bu, 18 faizdən də azdır. Avropa şirkətləri 8,3, Yaponiya şirkətləri isə 15 faiz təşkil edir”.

Yale Universitetinin hazırladığı siyahıya görə, dünyanın ən böyük şirkətləri arasında Ford, Renault, McDonalds, İkea və Shell Rusiyanı tamamilə tərk edib. Bununla belə, bir çox böyük şirkətlər, o cümlədən, ən böyük istehlak malları üzrə şirkət “Unilever”, ABŞ-ın “Fast food franchise Subway” və İtaliyanın “Barilla” şirkəti hələ də Rusiyada fəaliyyət göstərir.

Qərb şirkətlərin Rusiyada fəaliyyətinin davam etdirilməsi, əslində bu ölkəyə gizli dəstək kimi də qiymətləndirilir.

Oxunub: 693
Paylaş:
Digər xəbərlər

Xəbərlər

10-05-2022, 16:50

Qərb Rusiyanı bu cür çökdürür - ŞOK PROQNOZ

Xəbərlər

25-03-2022, 19:21

Çindən Rusiyaya GÖZLƏNİLMƏZ ZƏRBƏ

Xəbərlər

25-02-2022, 23:21

Rusiyaya qarşı koalisiya!- Proses gizli gedir, Ağ Ev boş durmur” – Plan pozulur?!

Xəbərlər

10-02-2022, 21:26

Rusiya Ukrayna ilə gərginliyin azaldılması üçün şərtləri AÇIQLADI

Xəbərlər

25-04-2019, 15:48

Putindən Qərb ölkələrinə sərt mesaj: "Şantaj, sanksiyalar, təzyiq..."

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Ürəyi gücləndirən dəmləmə - Resept
Günlər uzanır: Planetimizin fırlanması yavaşlayır - Səbəb
Bronxitin əlamətləri hansılardır? Necə müalicə olunur?
Zelenskinin həmləsi Putini çətinə saldı, ruslar heyrət içində – 26 il…
İsraildə terror oldu: Ölən və yaralananlar var
Böyrəkotu çayının faydaları
Son xəbərlər
  • Bu gün, 09:08
    Ürəyi gücləndirən dəmləmə - Resept
  • Dünən, 22:14
    Günlər uzanır: Planetimizin fırlanması yavaşlayır - Səbəb
  • Dünən, 21:33
    Bronxitin əlamətləri hansılardır? Necə müalicə olunur?
  • Dünən, 20:46
    Zelenskinin həmləsi Putini çətinə saldı, ruslar heyrət içində – 26 il…
  • Dünən, 19:37
    İsraildə terror oldu: Ölən və yaralananlar var
  • Dünən, 18:41
    Böyrəkotu çayının faydaları
  • Dünən, 17:31
    Seçkilərdə məğlub olsaq... – Simonyan
  • Dünən, 16:09
    Metro və avtobuslarda gedişhaqqı dəyişir? – Yeni ödəniş sistemi belə olacaq
  • Dünən, 15:26
    Yüksək təzyiqin 3 əsas əlaməti
  • Dünən, 14:40
    Çin xüsusi əməliyyatın başladığını elan etdi
  • Dünən, 13:16
    Ümid edirəm ki, Bakıya gedəcəm - Paşinyan
  • Dünən, 12:30
    Göz rəngi zamanla dəyişə bilərmi? – Mütəxəssislər izah edir
  • Dünən, 11:24
    İrana yenidən zərbələr endiriləcək - Pet Fellondan KRİTİK AÇIQLAMA
  • Dünən, 10:03
    Ermənistanda parlament seçkiləri başladı
  • Dünən, 09:03
    Səhər yeməyində ürək sağlamlığını dəstəkləyən hansı məhsul yeməliyik?
  • 6-06-2026, 22:26
    Uşaq gec yatanda beynində nə baş verir?
  • 6-06-2026, 21:19
    Gözləri tez-tez ovuşdurmaq təhlükəlidirmi?
  • 6-06-2026, 20:10
    Sergey Lavrov istefa verib? - Rəsmi açıqlama
  • 6-06-2026, 19:28
    Türkiyənin yeni raketi: İsraildə böyük ajiotaj...
  • 6-06-2026, 18:41
    Təzyiq normal olsa da ürək xəstə ola bilərmi?
  • 6-06-2026, 17:09
    Ermənistan seçkiləri niyə geosiyasi rəqabət mərkəzinə çevrildi? - Detallar
  • 6-06-2026, 16:04
    Sensasion prqonoz: Rusiya bu tarixdə NATO-ya hücum edəcək
  • 6-06-2026, 15:04
    Hər gün 2 ədəd xiyar yeməyə 5 səbəb
  • 6-06-2026, 14:53
    Bu yaşdan sonra sürücülük vəsiqəsi verilməyəcək?
  • 6-06-2026, 13:46
    Avropa buna qarşı nə vaxt addım atacaq? - Heqset
  • 6-06-2026, 12:02
    İnsultdan sonra sağalmaq mümkündürmü? Nevroloq açıqladı
  • 6-06-2026, 11:35
    Putin etiraf etdi: “Bu, baş versəydi, Ukraynada müharibə olmayacaqdı”
  • 6-06-2026, 10:18
    Sülh, yoxsa əbədi müharibə? – Erməni xalqı 7 iyunda öz gələcəyini seçəcək
  • 6-06-2026, 09:06
    Bu 4 qrup dərmanı qəhvə ilə birləşdirmək olmaz - Əczaçıdan mühüm tövsiyə
  • 5-06-2026, 22:33
    40 yaşdan sonra bunu etməyənlər təhlükə altındadır - Xəbərdarlıq
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə