• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
“Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
Nüvə sazişi olmadan müharibə bitir? - Qələbəni elan etmək üçün...
Mən olduğum müddətdə Fələstin olmayacaq - Netanyahu
İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
Dəməşq və Moskva hərbi bazalarla bağlı saziş imzaladı
Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...
Veqan pəhrizi arıqlama iynələrindən daha təsirlidir - Araşdırma
Güclü külək əsəcək – Xəbərdarlıq edildi
Vuçiç Ukraynaya vəd verdi - “Əlimizdən gələni edəcəyik ki...”
Həkim idmanın ürəyə nə vaxt təhlükəli ola biləcəyini açıqladı
ABŞ geri çəkilsə, İsrail İrana hücum edəcək
İlham Əliyev G20-yə dəvətə görə ABŞ Prezidentinə təşəkkür etdi
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Qırmızı soğan suyu xərçəngdən qoruyur

Maraqlı

17-07-2022, 17:23

Qırmızı soğan suyu xərçəngdən qoruyur



İyindən xoşunuz gəlmədiyi üçün daima özünüzdən uzaq tutduğunuz soğan suyunun faydaları haqqında nə bilirisiniz?

Elmi araşdırmalar soğan suyunun orqanizmin müdafiə gücünü artırdığını, arterial təzyiqi aşağı sala bilmək qabiliyyətinə malik olduğunu sübut edib.

Bundan əlavə qırmızı soğanın suyu zəhərlənmə və stresslə bağlı olan mədə problemlərini aradan qaldırır, qurdqovucu təsir edir.

Laborator araşdırmalar düzənli şəkildə soğan suyu içən adamların gözlərində katarakt xəstəliyi riskininin çox az olduğunu təsdiqləmişdir.

2011-ci ildə "Qastroenteroloji" jurnalında yayımlanan məqalədə düzənli olaraq qırmızı soğan yeyən adamlarda xərçəng riskinin aşağı olduğu barədə məqalə yazılmışdır.

Bitkiləri araşdırmaqla məşğul olan mütəxəssislər qırmızı soğanın suyunda orqanizmin hüceyrələrini yeniləşdirmək qabiliyyəti olduğunu sübut etmişlər.

32 ölkədə aparılan araşdırmalar qırmızı soğanın prostat vəzi xərçənginə faydalı olduğunu meydana çıxarmışdır. Belə ki, yeməklərdə bol soğan istifadə edən ölkələrdə prostat vəzi xərçəngi riski az olduğu mütəxəssislər tərəfindən sübutunu tapmışdır. Məsələn, Honq Konq, Türkiyə və İranda prostat xərcəngindən əziyyət çəkən kişilərin sayının İngiltərədə prostat xərçəngindən əziyyət çəkənlərə nisbətən 5 dəfə az olduğu öz sübutunu tapmışdır./Milli.Az

Oxunub: 1 260
Paylaş:
Digər xəbərlər

Gözəllik və təbabət

9-03-2022, 22:48

Qırmızı soğan suyu haqqında bilmədikləriniz

Maraqlı

14-12-2020, 15:08

Qırmızı soğanın 10 inanılmaz FAYDASI - təzyiqi salır, damarları qoruyur...

Maraqlı

23-12-2019, 16:37

Qırmızı soğanın 10 FAYDASI

Maraqlı

16-12-2019, 23:47

Qırmızı soğanın inanılmaz faydaları

Maraqlı

15-12-2019, 23:47

Qırmızı soğanın inanılmaz faydaları

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
Son xəbərlər
  • Bu gün, 20:31
    Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
  • Bu gün, 19:08
    Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
  • Bu gün, 17:54
    Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
  • Bu gün, 16:22
    Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
  • Bu gün, 15:39
    Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
  • Bu gün, 14:43
    Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
  • Bu gün, 13:11
    “Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
  • Bu gün, 12:45
    Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
  • Bu gün, 11:05
    Nüvə sazişi olmadan müharibə bitir? - Qələbəni elan etmək üçün...
  • Bu gün, 10:23
    Mən olduğum müddətdə Fələstin olmayacaq - Netanyahu
  • Dünən, 22:48
    İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
  • Dünən, 21:24
    Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
  • Dünən, 20:32
    Dəməşq və Moskva hərbi bazalarla bağlı saziş imzaladı
  • Dünən, 19:45
    Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...
  • Dünən, 18:31
    Veqan pəhrizi arıqlama iynələrindən daha təsirlidir - Araşdırma
  • Dünən, 17:55
    Güclü külək əsəcək – Xəbərdarlıq edildi
  • Dünən, 16:51
    Vuçiç Ukraynaya vəd verdi - “Əlimizdən gələni edəcəyik ki...”
  • Dünən, 15:33
    Həkim idmanın ürəyə nə vaxt təhlükəli ola biləcəyini açıqladı
  • Dünən, 14:29
    ABŞ geri çəkilsə, İsrail İrana hücum edəcək
  • Dünən, 13:16
    İlham Əliyev G20-yə dəvətə görə ABŞ Prezidentinə təşəkkür etdi
  • Dünən, 12:22
    İsti havalarda ayaqlar niyə şişir?
  • Dünən, 11:50
    Türkiyədən Qara dənizlə bağlı yeni qərar: Narahatlıq var
  • Dünən, 10:24
    ABŞ razılaşmağa çalışır, Çin rədd edir - Nə baş verir?
  • Dünən, 09:08
    Xərçəng əlaməti ola biləcək 3 simptom - Tez-tez nəzərdən qaçırılır
  • 8-08-2026, 21:40
    Gecə tərləmələri nə vaxt ciddi qəbul edilməlidir?
  • 8-08-2026, 20:57
    Misir “Məkkə sazişi”nə niyə qoşulmadı?
  • 8-08-2026, 19:38
    Rusiya Xəzərdə bunun olmasını istəyir, 4 ölkə təsdiqləyib – Əraqçi
  • 8-08-2026, 17:41
    Kiyev üçün təhlükəli ssenari: Qərbin 3 seçimi var
  • 8-08-2026, 15:01
    Ürəyin zəif olub-olmadığını necə müəyyən etmək olar? - Cərrah açıqladı
  • 8-08-2026, 14:25
    4 ölkədən Gürcüstan bəyanatı: Cavabsız qalmayacaq!
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə