• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
Qarayara xəstəliyi nədir? - Əlamətləri, qorunma yolları
İranlı general: Tehran TRİPP layihəsi üzrə Ermənistanla heç bir razılığa gəlməyib
Şimali Koreya Putinə belə dəstək verir
Çox çörək yedikdən sonra bu içki şişkinliyi azalda bilər
Bir gecədə hər şeyi dəyişdirən qərar: 65 il əvvəl Berlində nə baş verdi? – FOTOLAR
Britaniya İsrailə təzyiqi artırır: Hərbi ixrac risk altındadır
Trampın İran açıqlaması narahatlıq yaratdı – Azərbaycana risk varmı?
Ayaqyalın gəzmək böyrək xəstəliklərinə səbəb olur? - Pediatrdan cavab
Türkiyədən gözlənilməz həmlə: “düşməni” ilə yaxınlaşır – İkinci Əsəd ssenarisi
Gürcüstan Rusiya ilə sərhədi bağladı
Azərbaycanlılar Ermənistanda araşdırma aparır... - Paşinyan Əliyevin sözlərini təsdiqlədi
Gərginliyin arxasında İran dayanır - Yəmən
Hamiləliklər arasında fasilə az olarsa... - Həkim xəbərdarlıq etdi
Rusiya-Ukrayna müharibəsi bu ölkəyə sıçradı: F-16-lar havaya qaldırıldı
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Qanda şəkəri, xolesterini salan, ürəyi qoruyan İDEAL MƏHSUL

Maraqlı

28-10-2020, 17:42

Qanda şəkəri, xolesterini salan, ürəyi qoruyan İDEAL MƏHSUL


Qanda şəkərin artıqlığı şəkərli diabet və ürək xəstəliklərinin riskini artırır. Şəkər damarların daxili divarlarını zədələyərək ürək xəstəlikləri, insult və infarktın əsas səbəbi olan aterosklerozun inkişafını xeyli sürətləndirir.

Bildiyimiz kimi, ateroskleroz xəstəliyi zamanı damarlarda artıq xolesterin yığılır. Aterosklerozun inkişafı üçün 2 faktorun olması lazımdır – qanda artıq xolesterin və iltihablaşmış damarlar. Şəkər isə damarlarda iltihabı yaradan başlıca səbəbdir.

Quelf Universitetinin (Kanada) alimləri müşahidə və eksperimentlər zamanı aşkar ediblər ki, paxlalı bitkilərin (lobya, noxud, mərci və s.) müntəzəm istehlakı arterial təzyiq, şəkər və xolesterini aşağı salır.

Xolesterin, şəkər və təzyiq ürək-damar sistemi xəstəliklərinin inkişafında əsas rol oynayır. Bu səbəbdən onların səviyyəsi norma daxilində olduqda bu xəstəliklərin inkişafı riski də aşağı olur.

Saglamolun.az Food News nəşrinə istinadla bildirir ki, paxlalılar qanda şəkəri tənzimləyən zülalla zəngindir. Liflər sayəsində isə paxlalılar həm şəkər, həm də xolesterini salmağa yardım edir.

Həmçinin paxlalılar ürəyin sağlamlığını qoruyan bir çox vitamin və minerallarla (folatlar, kalium, maqnezium və s.) zəngindir. “Bütün bunlar da paxlalıları ürək üçün ideal məhsul edir” – kanadalı mütəxəssislər bildirirlər.

Oxunub: 1 787
Paylaş:
Digər xəbərlər

Maraqlı

17-08-2020, 14:13

Qanda şəkəri, xolesterini salan, ürəyi qoruyan İDEAL MƏHSUL

Maraqlı

14-11-2019, 12:51

Damar tıxanmasından bizi qoruya biləcək 7 məhsul

Səhiyyə

28-10-2019, 14:43

Damar tıxanmasına qarşı 7 məhsul

Səhiyyə

9-01-2019, 02:12

Damar tıxanmasından bizi qoruya biləcək 7 məhsul

Maraqlı

31-10-2018, 01:30

Diabet və ürək xəstələri bu məhsulu müntəzəm yeməlidir

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
Son xəbərlər
  • Bu gün, 20:24
    Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
  • Bu gün, 19:00
    Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
  • Bu gün, 17:02
    Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
  • Bu gün, 15:41
    Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
  • Bu gün, 14:33
    Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
  • Bu gün, 13:16
    ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
  • Bu gün, 12:50
    Qarayara xəstəliyi nədir? - Əlamətləri, qorunma yolları
  • Bu gün, 11:09
    İranlı general: Tehran TRİPP layihəsi üzrə Ermənistanla heç bir razılığa gəlməyib
  • Bu gün, 10:28
    Şimali Koreya Putinə belə dəstək verir
  • Bu gün, 00:56
    Çox çörək yedikdən sonra bu içki şişkinliyi azalda bilər
  • Dünən, 22:43
    Bir gecədə hər şeyi dəyişdirən qərar: 65 il əvvəl Berlində nə baş verdi? – FOTOLAR
  • Dünən, 20:26
    Britaniya İsrailə təzyiqi artırır: Hərbi ixrac risk altındadır
  • Dünən, 19:37
    Trampın İran açıqlaması narahatlıq yaratdı – Azərbaycana risk varmı?
  • Dünən, 18:55
    Ayaqyalın gəzmək böyrək xəstəliklərinə səbəb olur? - Pediatrdan cavab
  • Dünən, 17:53
    Türkiyədən gözlənilməz həmlə: “düşməni” ilə yaxınlaşır – İkinci Əsəd ssenarisi
  • Dünən, 16:39
    Gürcüstan Rusiya ilə sərhədi bağladı
  • Dünən, 14:20
    Azərbaycanlılar Ermənistanda araşdırma aparır... - Paşinyan Əliyevin sözlərini təsdiqlədi
  • Dünən, 13:30
    Gərginliyin arxasında İran dayanır - Yəmən
  • Dünən, 12:40
    Hamiləliklər arasında fasilə az olarsa... - Həkim xəbərdarlıq etdi
  • Dünən, 11:17
    Rusiya-Ukrayna müharibəsi bu ölkəyə sıçradı: F-16-lar havaya qaldırıldı
  • Dünən, 10:47
    Ermənistan Azərbaycandan qaz almaq istəyir
  • 12-08-2026, 13:09
    İrəvan KTMT-dən çıxır: Rusiya səssiz qalır – Səbəb
  • 12-08-2026, 12:37
    Boğazda düyünlənmə hissi hansı xəstəliklərin əlaməti ola bilər? - Rusiyalı həkimdən AÇIQLAMA
  • 12-08-2026, 11:48
    Bu yaşdan sonra sürücülük vəsiqəsi verilməyəcək?
  • 12-08-2026, 10:51
    İsrail bayrağı o ərazidən enməyəcək! – Netanyahu qərarını açıqladı
  • 12-08-2026, 09:05
    Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
  • 11-08-2026, 22:43
    Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
  • 11-08-2026, 21:35
    Heç kim fərqinə varmır, lakin bu xəstəlik gecələr gizlicə yayılmağa başlayır
  • 11-08-2026, 20:06
    Bu ölkələrin Rusiya qorxusu: Mühafizəni gücləndirirlər...
  • 11-08-2026, 19:21
    Prezident İlham Əliyev Naxçıvana səfər etdi
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə