• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
“Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
Astiqmatizm baş ağrısına səbəb olur - Həkim XƏBƏRDARLIQ ETDİ
Fövqəladə vəziyyət elan edildi, ordu səfərbər oldu – Mayorkada nə baş verir?
Əliyev və Paşinyan Trampın Nobel Sülh Mükafatına namizədliyini irəli sürüblər
Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
“Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
Nüvə sazişi olmadan müharibə bitir? - Qələbəni elan etmək üçün...
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Təzyiqi salmağa kömək edən 3 faydalı içki

Gözəllik və təbabət

20-03-2019, 15:50

Təzyiqi salmağa kömək edən 3 faydalı içki

Təzyiqi normada saxlamaq həyati vacib məsələdir.

Bu işdə tək dərman preparatları deyir, bəzi təbii vasitələr də yardım edir.

Mütəxəssislərin müşahidələrinə görə, bəzi adi içkilərin müntəzəm olaraq istehlakı təzyiqi normada saxlamağa kömək edir.

Ailehekimiklinikasi.az saglamolun.az-a istinadla sizə bu içkiləri təqdim edir:

- Çuğundur şirəsi

Bu şirə qan damarlarını genişləndirir və bununla da təzyiqi salmağa kömək edir. Həmçinin çuğundur şirəsi damarları təmizləyir, daha elastik edir.

Yüksək təzyiqdən əziyyət çəkənlər hər gün 1/2-1 stəkan şirə içə bilərlər.

- Yaşıl çay

Amerika mütəxəssisləri sübut edir ki, hər gün 2 fincan yaşıl çay içən insanlarda hipertoniyanın riski 50% azalır. Yüksək təzyiqdən əziyyət çəkənlərə isə yaşıl çayın istehlakı dərmanın dozasını azaltmağa kömək edir.

Ən faydalı yaşıl çay "ulun" çayı sayılır.

- Kakao

Köln Universitet klinikasının (Almaniya) alimləri araşdırma zamanı aşkar ediblər ki, təbii kakao təzyiqi salmağa kömək edir və həmçinin ürək tutması, infarkt və insultun riskini azaldır. Bunun səbəbi kakaonun tərkibində olan polifenol maddələridir.

Oxunub: 2 403
Paylaş:
Digər xəbərlər

Maraqlı

10-03-2019, 19:51

Çuğundurun bu faydalarını bilsəniz, hər gün yeyəcəksiniz. 5 qızıldan qiymətli faydası!

Araşdırma / Maraqlı

13-02-2019, 00:57

Qocalmaq istəməyənlər üçün 5 sadə içki

Araşdırma / Maraqlı

8-02-2019, 02:07

Hər dükanda satılan bu məhsul yüksək təzyiqdən xilas edir

Araşdırma / Maraqlı

15-01-2019, 02:31

Şəkərli diabet və yüksək təzyiqdən əziyyət çəkənlər üçün ən faydalı məhsul

Gündəm / Araşdırma

18-03-2025, 21:21

Yüksək təzyiqi normaya salmaq üçün ÇOX SADƏ QAYDA

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
“Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
Astiqmatizm baş ağrısına səbəb olur - Həkim XƏBƏRDARLIQ ETDİ
Fövqəladə vəziyyət elan edildi, ordu səfərbər oldu – Mayorkada nə baş verir?
Son xəbərlər
  • Bu gün, 16:16
    Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
  • Bu gün, 15:29
    Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
  • Bu gün, 14:11
    “Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
  • Bu gün, 13:35
    ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
  • Bu gün, 12:15
    Astiqmatizm baş ağrısına səbəb olur - Həkim XƏBƏRDARLIQ ETDİ
  • Bu gün, 11:43
    Fövqəladə vəziyyət elan edildi, ordu səfərbər oldu – Mayorkada nə baş verir?
  • Bu gün, 10:48
    Əliyev və Paşinyan Trampın Nobel Sülh Mükafatına namizədliyini irəli sürüblər
  • Bu gün, 09:06
    Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
  • Dünən, 22:23
    Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
  • Dünən, 21:38
    Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
  • Dünən, 20:31
    Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
  • Dünən, 19:08
    Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
  • Dünən, 18:41
    Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
  • Dünən, 17:54
    Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
  • Dünən, 16:22
    Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
  • Dünən, 15:39
    Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
  • Dünən, 14:43
    Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
  • Dünən, 13:11
    “Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
  • Dünən, 12:45
    Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
  • Dünən, 11:05
    Nüvə sazişi olmadan müharibə bitir? - Qələbəni elan etmək üçün...
  • Dünən, 10:23
    Mən olduğum müddətdə Fələstin olmayacaq - Netanyahu
  • 9-08-2026, 22:48
    İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
  • 9-08-2026, 21:24
    Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
  • 9-08-2026, 20:32
    Dəməşq və Moskva hərbi bazalarla bağlı saziş imzaladı
  • 9-08-2026, 19:45
    Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...
  • 9-08-2026, 18:31
    Veqan pəhrizi arıqlama iynələrindən daha təsirlidir - Araşdırma
  • 9-08-2026, 17:55
    Güclü külək əsəcək – Xəbərdarlıq edildi
  • 9-08-2026, 16:51
    Vuçiç Ukraynaya vəd verdi - “Əlimizdən gələni edəcəyik ki...”
  • 9-08-2026, 15:33
    Həkim idmanın ürəyə nə vaxt təhlükəli ola biləcəyini açıqladı
  • 9-08-2026, 14:29
    ABŞ geri çəkilsə, İsrail İrana hücum edəcək
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə