• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Saçları daha sağlam edən 5 məhsul - Tökülmənin qarşısını alır
Yaponiyada güclü leysan yağışları nəticəsində ölənlərin sayı 10 nəfərə yüksəldi
Seutada xaos yaşanır: minlərlə insan “hücuma keçdi”
Bu qidaları bir yerdə yeməyin, TƏHLÜKƏLİDİR - Dietoloqdan VACİB TÖVSİYƏ
Cənubi Koreya Prezidentindən Şimali Koreyaya maraqlı təklif
Tramp SEPAH rəhbərliyi ilə niyə gizli əlaqə yaratdı?
Həzmin pozulması - SİMPTOMLAR VƏ SƏBƏBLƏR
Moskva narahatdır: Ankara və Vaşinqton izahat tələb edildi
Çiy kələm bu şəxslərə olmaz
Qastrit sadəcə mədə ağrısı deyil: İnteqrativ yanaşma ilə düzgün müalicə
İsrail ordusu Livanı vurub - 11 nəfər öldü
60 il əvvəl İranla İsraili birləşdirən plan – Bakının taktikası nəyi dəyişdi?
Autizmin artmasının ən böyük səbəbi - Professor açıqladı
Ukraynanın HHM problemi - NATO niyə riskə getmək istəmir?
Qətər 3 iranlı pilotu əsir götürüb
Dollar bolluğu - Azərbaycanın valyuta bazarında nə baş verir?
BƏƏ-dən SEPAH-a: Hədə-qorxu tətbiq etmək...
Özbəkistan və Qazaxıstan hərəkətə keçdi: Azərbaycan da qoşulacaq?
Avropanın əsas çaylarından birində böhran: gəmilər hərəkət edə bilmir
Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Xərçəng riskini azaldan 8 QİDA

Gündəm / Gözəllik və təbabət

26-09-2024, 09:02

Xərçəng riskini azaldan 8 QİDA


Aşağıda adları çəkilən 8 qida vasitəsi orqanizmdə xərçəng hüceyrələrinin ölməsinə səbəb olur.

Araşdırmalar aşağıda adları çəkilən qida vasitələrinin xərçəng hüceyrələrini öldürdüyünü təsdiq edib. Mütəxəssislər bu qidaların hətta kimya terapiyasından daha güclü təsirə malik olmasını söyləyirlər. Bu qidalara aşağıdakılar aiddir:

1. Qırmızı şərab

Qırmızı şərabın tərkibində olan kompanent-resveratrol güclü antioksidant təsirə malikdir. Bu komponent üzüm giləsinin qabığında olur. Araşdırmalar resveratrolun bakteriyaları, virusları və göbələkləri öldürdüyünü sübut edib. Xərçəng hüceyrələrini öldürmək üçün gün ərzində 200-600 mkq resveratrol qəbul etmək lazımdır. 225 ml qırmızı şərabda 640 mkq resveratrol olur.

2. Sarıkök

Sarıkök insanı arıqlatmasına baxmayaraq xərçəng hüceyrələrini öldürmək qabiliyyətinə malikdir.

3-4. Qara yemişan və moruq

Bu giləmeyvələr müxtəlif cür xərçəng hüceyrələrin qarşı mübarizə apara bilmək qabiliyyətinə malikdirlər.

5. Pomidor

Hardvard Universitetində aparılan araşdırmalar zamanı ay ərzində 4 dəfədən çox pomidor sousu yeyən kişilərdə prostat vəzin xərçənginin 50% azalması müşahidə edilib.

6. Tünd şokolad

Xərçəng xəstəliyi ilə mübarizə apardıqda şirniyyatdan imtina eləmək lazımdır. Amma, tünd şokolad əhval ruhiyəni yüksəldir və bəzxassəli şiş toxumalarına qarşı mübarizə aparır.

7-8. Kofe və yaşıl çay

Kofe və yaşıl çay müxtəlif növ xərçəng hüceyrələrinin ölməsinə səbəb olur.

Saglamolun.Az

Oxunub: 2 328
Paylaş:
Digər xəbərlər

Maraqlı

26-07-2021, 17:39

Xərçəngi yox edən, yeni qan damarları yaradan 7 şəfalı qida

Maraqlı

9-01-2021, 18:31

Limon xərçəng əleyhinə ən yaxşı kimyaterapiyadır

Araşdırma

24-12-2020, 16:36

Bu 8 qidanın qəbulu xərçəng xəstəliyi riskini azaldır

Araşdırma

17-06-2020, 12:28

Bizi xərçəngdən qoruyan 7 məhsul

Maraqlı

1-12-2018, 14:36

Bu 2 tərəvəz ən güclü xərçəng əleyhinə təsirə malikdir

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Saçları daha sağlam edən 5 məhsul - Tökülmənin qarşısını alır
Yaponiyada güclü leysan yağışları nəticəsində ölənlərin sayı 10 nəfərə yüksəldi
Seutada xaos yaşanır: minlərlə insan “hücuma keçdi”
Bu qidaları bir yerdə yeməyin, TƏHLÜKƏLİDİR - Dietoloqdan VACİB TÖVSİYƏ
Cənubi Koreya Prezidentindən Şimali Koreyaya maraqlı təklif
Tramp SEPAH rəhbərliyi ilə niyə gizli əlaqə yaratdı?
Son xəbərlər
  • Dünən, 21:06
    Saçları daha sağlam edən 5 məhsul - Tökülmənin qarşısını alır
  • Dünən, 20:19
    Yaponiyada güclü leysan yağışları nəticəsində ölənlərin sayı 10 nəfərə yüksəldi
  • Dünən, 19:27
    Seutada xaos yaşanır: minlərlə insan “hücuma keçdi”
  • Dünən, 18:19
    Bu qidaları bir yerdə yeməyin, TƏHLÜKƏLİDİR - Dietoloqdan VACİB TÖVSİYƏ
  • Dünən, 16:02
    Cənubi Koreya Prezidentindən Şimali Koreyaya maraqlı təklif
  • Dünən, 13:16
    Tramp SEPAH rəhbərliyi ilə niyə gizli əlaqə yaratdı?
  • Dünən, 12:31
    Həzmin pozulması - SİMPTOMLAR VƏ SƏBƏBLƏR
  • Dünən, 11:23
    Moskva narahatdır: Ankara və Vaşinqton izahat tələb edildi
  • Dünən, 09:06
    Çiy kələm bu şəxslərə olmaz
  • 15-08-2026, 21:42
    Qastrit sadəcə mədə ağrısı deyil: İnteqrativ yanaşma ilə düzgün müalicə
  • 15-08-2026, 20:20
    İsrail ordusu Livanı vurub - 11 nəfər öldü
  • 15-08-2026, 19:21
    60 il əvvəl İranla İsraili birləşdirən plan – Bakının taktikası nəyi dəyişdi?
  • 15-08-2026, 18:38
    Autizmin artmasının ən böyük səbəbi - Professor açıqladı
  • 15-08-2026, 16:26
    Ukraynanın HHM problemi - NATO niyə riskə getmək istəmir?
  • 15-08-2026, 14:57
    Qətər 3 iranlı pilotu əsir götürüb
  • 15-08-2026, 13:16
    Dollar bolluğu - Azərbaycanın valyuta bazarında nə baş verir?
  • 15-08-2026, 11:33
    BƏƏ-dən SEPAH-a: Hədə-qorxu tətbiq etmək...
  • 15-08-2026, 10:31
    Özbəkistan və Qazaxıstan hərəkətə keçdi: Azərbaycan da qoşulacaq?
  • 15-08-2026, 10:11
    Avropanın əsas çaylarından birində böhran: gəmilər hərəkət edə bilmir
  • 14-08-2026, 20:24
    Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
  • 14-08-2026, 19:00
    Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
  • 14-08-2026, 17:02
    Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
  • 14-08-2026, 15:41
    Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
  • 14-08-2026, 14:33
    Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
  • 14-08-2026, 13:16
    ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
  • 14-08-2026, 12:50
    Qarayara xəstəliyi nədir? - Əlamətləri, qorunma yolları
  • 14-08-2026, 11:09
    İranlı general: Tehran TRİPP layihəsi üzrə Ermənistanla heç bir razılığa gəlməyib
  • 14-08-2026, 10:28
    Şimali Koreya Putinə belə dəstək verir
  • 14-08-2026, 00:56
    Çox çörək yedikdən sonra bu içki şişkinliyi azalda bilər
  • 13-08-2026, 22:43
    Bir gecədə hər şeyi dəyişdirən qərar: 65 il əvvəl Berlində nə baş verdi? – FOTOLAR
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə