25 dekabr tarixində Bakı-Qroznı xətdi ilə uçan AZAL-ın Embraer-190 sərnişin təyyarəsi Aktau hava limanından 3 km aralıda qəzaya düşüb. Bu isə təyyarələrin nə dərəcədə təhlükəsiz olduğu barədə sualını gündəmə gətirib.
Statistikaya əsasən, aviasiya vasitələrinin nisbətən təhlükəsiz sayılan yerlər var.
Təyyarənin quyruq hissəsi: Araşdırmalara görə, təyyarənin arxa hissəsində oturan sərnişinlər ön hissədə oturanlara nisbətən daha çox sağ qalır.
Qarşısı olmayan oturacaqlar: Yan tərəfdə yerləşən və qarşısı açıq olan oturacaqlar, yəni təyyarə korpusunun yaxınında olanlar, daha təhlükəsizlik sayılır. Bu cür oturacaqlar, təyyarənin qəza anında daha sürətli evakuasiya edilməsini təmin edir.
Yaxınlıqda olan çıxışlar: Təyyarənin çıxışlarına yaxın oturacaqlar da təhlükəsizlik baxımından əhəmiyyətlidir. Çünki təyyarə qəzası baş verdikdə, evakuasiya üçün ən yaxın çıxışa yönəlmək çox vacibdir.
Pəncərə tərəfi ilə yolu kəsişən oturacaqlar: Pəncərənin yanında olan oturacaqlar daha çox stabil mövqedə olur, çünki bu hissədə təyyarənin strukturuna daha az təzyiq olur. Bu da təhlükəsizlik baxımından müəyyən üstünlük təmin edir.
Mütəxəssislər qeyd edir ki, təyyarə qəzası halları çox nadir olsa da, yuxarıda qeyd olunan oturacaq mövqeləri daha təhlükəsiz hesab olunur. Amma, təhlükəsizliyi təmin edən əsas amillərdən biri də təyyarənin təcili vəziyyətlərə hazırlığı və sərnişinlərin təhlükəsizlik prosedurlarını düzgün şəkildə icra etməsidir.