• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
İrəvan KTMT-dən çıxır: Rusiya səssiz qalır – Səbəb
Boğazda düyünlənmə hissi hansı xəstəliklərin əlaməti ola bilər? - Rusiyalı həkimdən AÇIQLAMA
Bu yaşdan sonra sürücülük vəsiqəsi verilməyəcək?
İsrail bayrağı o ərazidən enməyəcək! – Netanyahu qərarını açıqladı
Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
Heç kim fərqinə varmır, lakin bu xəstəlik gecələr gizlicə yayılmağa başlayır
Bu ölkələrin Rusiya qorxusu: Mühafizəni gücləndirirlər...
Prezident İlham Əliyev Naxçıvana səfər etdi
Əl titrəməsinin 5 səbəbi
İsraildən həyəcan təbili: Türkiyə xəbəri aranı qarışdırdı
Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
“Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
Astiqmatizm baş ağrısına səbəb olur - Həkim XƏBƏRDARLIQ ETDİ
Fövqəladə vəziyyət elan edildi, ordu səfərbər oldu – Mayorkada nə baş verir?
Əliyev və Paşinyan Trampın Nobel Sülh Mükafatına namizədliyini irəli sürüblər
Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Alimlərdən maraqlı ARAŞDIRMA: “Gündə 3 stəkan çay içmək…”

Araşdırma

26-01-2024, 08:05

Alimlərdən maraqlı ARAŞDIRMA: “Gündə 3 stəkan çay içmək…”


Gündə üç stəkan çay içmək bioloji yaşı azaldır.

Globalinfo.az xəbər verir ki, bu barədə Çinin “Siçuan” Universitetinin alimlərinin apardığı araşdırmanın nəticəsi fikir söyləməyə imkan verir.

Alimlərin araşdırmasına görə, çayın müntəzəm istehlakı qocalma ilə mübarizə aparmağa və hətta insanın bioloji yaşını azaltmağa imkan verir. Araşdırmanın nəticələri “Science Direct” portalında dərc edilib.

Tədqiqatçılar çay istehlakı məlumatlarının təhlilini aparıblar. Eləcə də, sürətlənən bioloji yaşı (BA) hesablamaq üçün klinik biomarkerlərdən və antropometrik ölçmələrdən istifadə ediblər.

Alimlərin sözlərinə görə, çay içənlərlə müqayisədə, ondan imtina edənlər daha sürətli bioloji yaşlanmaya məruz qalırlar. Maraqlıdır ki, müntəzəm çay içənlərdə bioloji qocalmanın yavaşlaması daha çox müşahidə olunur.

Nəhayət, elm adamları gündə təxminən 3 stəkan çay və ya 6-8 qram çay yarpağını dəmləyərək içməyin yaşlanma əleyhinə faydalı olması versiyasını irəli sürüblər.

Bu nəticələr qocalma prosesini yavaşlatmaq üçün qidalanma strategiyalarının hazırlanmasında çayın potensial rolunu ön plana çıxarır. Bu içkinin sağlam yaşlanma strategiyalarına daxil edilməsinin vacibliyi vurğulanır.

Əliyar Xəlil

Oxunub: 2 704
Paylaş:
Digər xəbərlər

Maraqlı

13-10-2022, 21:23

50 yaşında kişi eyni yaşlı qadından 4 yaş qocadır

Maraqlı

21-03-2020, 17:11

Bioloji yaşınızı müəyyənləşdirin - 5 TEST

Araşdırma

15-12-2019, 13:38

Gündə 3 fincan qəhvə içmək ölüm riskini azaldır - ARAŞDIRMA

Maraqlı

4-08-2019, 11:16

Bioloji yaşınızı müəyyənləşdirin - 5 TEST

Manşet / Gündəm

23-08-2018, 11:51

Gündə 20 stəkan çay içmək nəyə faydalıdır?

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
İrəvan KTMT-dən çıxır: Rusiya səssiz qalır – Səbəb
Boğazda düyünlənmə hissi hansı xəstəliklərin əlaməti ola bilər? - Rusiyalı həkimdən AÇIQLAMA
Bu yaşdan sonra sürücülük vəsiqəsi verilməyəcək?
İsrail bayrağı o ərazidən enməyəcək! – Netanyahu qərarını açıqladı
Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
Son xəbərlər
  • Bu gün, 13:09
    İrəvan KTMT-dən çıxır: Rusiya səssiz qalır – Səbəb
  • Bu gün, 12:37
    Boğazda düyünlənmə hissi hansı xəstəliklərin əlaməti ola bilər? - Rusiyalı həkimdən AÇIQLAMA
  • Bu gün, 11:48
    Bu yaşdan sonra sürücülük vəsiqəsi verilməyəcək?
  • Bu gün, 10:51
    İsrail bayrağı o ərazidən enməyəcək! – Netanyahu qərarını açıqladı
  • Bu gün, 09:05
    Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
  • Dünən, 22:43
    Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
  • Dünən, 21:35
    Heç kim fərqinə varmır, lakin bu xəstəlik gecələr gizlicə yayılmağa başlayır
  • Dünən, 20:06
    Bu ölkələrin Rusiya qorxusu: Mühafizəni gücləndirirlər...
  • Dünən, 19:21
    Prezident İlham Əliyev Naxçıvana səfər etdi
  • Dünən, 18:52
    Əl titrəməsinin 5 səbəbi
  • Dünən, 17:20
    İsraildən həyəcan təbili: Türkiyə xəbəri aranı qarışdırdı
  • Dünən, 16:16
    Yaşı 18-dək olan şəxslərin diqqətinə: Hansı güzəştlər var?
  • Dünən, 15:29
    Ürəyin tez qocalmasına səbəb olan amillər açıqlandı
  • Dünən, 14:11
    “Məkkə anlaşması” regionda oyunu dəyişir: İran hansı ölkəni hədəf göstərdi?
  • Dünən, 13:35
    ABŞ-dan Ukraynaya "Patriot" raketləri ilə bağlı qadağa - Səbəbi bəlli oldu
  • Dünən, 12:15
    Astiqmatizm baş ağrısına səbəb olur - Həkim XƏBƏRDARLIQ ETDİ
  • Dünən, 11:43
    Fövqəladə vəziyyət elan edildi, ordu səfərbər oldu – Mayorkada nə baş verir?
  • Dünən, 10:48
    Əliyev və Paşinyan Trampın Nobel Sülh Mükafatına namizədliyini irəli sürüblər
  • Dünən, 09:06
    Səhər yeməyində protein çatışmazlığı aclıq hissini artıra bilər
  • 10-08-2026, 22:23
    Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
  • 10-08-2026, 21:38
    Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
  • 10-08-2026, 20:31
    Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
  • 10-08-2026, 19:08
    Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
  • 10-08-2026, 18:41
    Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
  • 10-08-2026, 17:54
    Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
  • 10-08-2026, 16:22
    Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
  • 10-08-2026, 15:39
    Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
  • 10-08-2026, 14:43
    Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
  • 10-08-2026, 13:11
    “Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
  • 10-08-2026, 12:45
    Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə