• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Albalının gizli gücü: iltihab, təzyiq, immunitet, ürək...
Azərbaycanda hər gün 41 nəfərə xərçəng diaqnozu qoyulur - STATİSTİKA
Qan damarlarına zərər verən və qanı qatılaşdıran qidalar
Pensiyalar haqda mühüm xəbər: üstünə faiz gəlir? – RƏSMİ
Azərbaycan və ABŞ rəsmiləri TRİPP-i müzakirə etdi
Səhər acqarına sarımsaq udmaq - nəyə xeyirdir?
Son zamanların bəlası: patoloji yorğunluq nədir?
Siqareti tərgitdikdən sonra ağciyərlərdə nə baş verir?
Avropa ölkəsi Tayvanla bağlı qərar verdi
Hava limanları özəlləşdirilir: Kim qazanacaq?
Axşama doğru ayaqlar şişir və ağırlaşır?
Rusiyada “hakimiyyət” dəyişdi: KQB-nin varisindən rusları təşvişə salan QƏRAR
Paşinyanın qatı düşməni də parlamentə girə bilər – Surenyantsdan xəbərdarlıq
ABŞ İranla sülh sazişi imzalayır - Pakistan XİN TARİX VERDİ
Qara zirə yağının 8 əsas faydası – Radiasiyadan qoruyur?
Şimali Kiprdə tarixi qərar: 63 ildən sonra yenidən açıldı
Trampdan SÜLH AÇIQLAMASI - “Uyğun vaxtda müsadirə edib məhv edəcəyik”
Bədəndə duz harada və necə yığılır? - Həqiqətlər və miflər
Çin yüzlərlə Rusiya əsgərini Ukrayna döyüşlərinə hazırlayırmış - Aİ faktlar aşkarlayıb
Üç Avropa ölkəsi Rusiya və Belarus sərhədində hərbi təlimlər keçirəcək
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Təzyiq xəstələri gündə neçə fincan qəhvə içə bilər?

Araşdırma

7-03-2023, 21:28

Təzyiq xəstələri gündə neçə fincan qəhvə içə bilər?


Qəhvə hazırda insanların təzyiqindən asılı olmayaraq, gündəlik sevimli içkisinə çevrilib.

Milli.Az "Medicina"-ya istinadən xəbər verir ki, Toronto universitetinin alimləri qəhvənin təzyiqə təsirini araşdırıb.
Onlar 18-45 yaş arası 1128 nəfər üzərində tədqiqat aparıb.

16 il sürən araşdırmada onların içdiyi qəhvə miqdarı və sağlamlıq göstəriciləri qeydə alınıb.
Məlum olub ki, gəncliyindən qəhvə sevənlərin böyrəklərində kələfli hiperfiltrasiya əmələ gəlir, yəni böyrəklər həddən artıq çox sidik hasil edir. Bu isə diabetik nefropatiyaya səbəb ola bilər.

Eləcə də təzyiqi yüksək insanlar gündə 3 fincandan artıq qəhvə içdikdə, böyrəklərin disfunksiyası problemi normal təzyiqi olanlardan 2 dəfə çox artır.

Onlarda 2,5 dəfə çox hiperfiltrasiya, 2,7 dəfə çox albuminuriya olur. Belə ki, sidikdə zülal miqdarı çoxalır.
Əgər sizdə təzyiq yüksəlməyə meyillidirsə, gündə 1-2 fincandan artıq qəhvə içməyin.

Alimlər bu içkidən tam imtina etməyi tövsiyə etmir, çünki insult və infarkt riskini azaldır.

Oxunub: 786
Paylaş:
Digər xəbərlər

Maraqlı

25-06-2022, 21:40

Hansı saatlarda qəhvə içmək olmaz?

Araşdırma

2-04-2021, 15:45

Hamiləlikdə qəhvə içməyin körpəyə ziyanı

Araşdırma

21-02-2021, 15:25

Qəhvə içmək bu orqanları xərçəngdən qoruyur

Araşdırma

1-01-2020, 11:46

Gündə 2-3 fincan qəhvə bu 5 xəstəlikdən qoruyur

Araşdırma

15-12-2019, 13:38

Gündə 3 fincan qəhvə içmək ölüm riskini azaldır - ARAŞDIRMA

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Albalının gizli gücü: iltihab, təzyiq, immunitet, ürək...
Azərbaycanda hər gün 41 nəfərə xərçəng diaqnozu qoyulur - STATİSTİKA
Qan damarlarına zərər verən və qanı qatılaşdıran qidalar
Pensiyalar haqda mühüm xəbər: üstünə faiz gəlir? – RƏSMİ
Azərbaycan və ABŞ rəsmiləri TRİPP-i müzakirə etdi
Səhər acqarına sarımsaq udmaq - nəyə xeyirdir?
Son xəbərlər
  • Bu gün, 18:17
    Albalının gizli gücü: iltihab, təzyiq, immunitet, ürək...
  • Bu gün, 15:36
    Azərbaycanda hər gün 41 nəfərə xərçəng diaqnozu qoyulur - STATİSTİKA
  • Bu gün, 12:21
    Qan damarlarına zərər verən və qanı qatılaşdıran qidalar
  • Bu gün, 11:17
    Pensiyalar haqda mühüm xəbər: üstünə faiz gəlir? – RƏSMİ
  • Bu gün, 10:25
    Azərbaycan və ABŞ rəsmiləri TRİPP-i müzakirə etdi
  • Bu gün, 09:14
    Səhər acqarına sarımsaq udmaq - nəyə xeyirdir?
  • Dünən, 22:51
    Son zamanların bəlası: patoloji yorğunluq nədir?
  • Dünən, 21:24
    Siqareti tərgitdikdən sonra ağciyərlərdə nə baş verir?
  • Dünən, 20:02
    Avropa ölkəsi Tayvanla bağlı qərar verdi
  • Dünən, 19:16
    Hava limanları özəlləşdirilir: Kim qazanacaq?
  • Dünən, 18:14
    Axşama doğru ayaqlar şişir və ağırlaşır?
  • Dünən, 17:33
    Rusiyada “hakimiyyət” dəyişdi: KQB-nin varisindən rusları təşvişə salan QƏRAR
  • Dünən, 17:05
    Paşinyanın qatı düşməni də parlamentə girə bilər – Surenyantsdan xəbərdarlıq
  • Dünən, 16:36
    ABŞ İranla sülh sazişi imzalayır - Pakistan XİN TARİX VERDİ
  • Dünən, 15:49
    Qara zirə yağının 8 əsas faydası – Radiasiyadan qoruyur?
  • Dünən, 14:39
    Şimali Kiprdə tarixi qərar: 63 ildən sonra yenidən açıldı
  • Dünən, 13:19
    Trampdan SÜLH AÇIQLAMASI - “Uyğun vaxtda müsadirə edib məhv edəcəyik”
  • Dünən, 12:02
    Bədəndə duz harada və necə yığılır? - Həqiqətlər və miflər
  • Dünən, 11:57
    Çin yüzlərlə Rusiya əsgərini Ukrayna döyüşlərinə hazırlayırmış - Aİ faktlar aşkarlayıb
  • Dünən, 10:44
    Üç Avropa ölkəsi Rusiya və Belarus sərhədində hərbi təlimlər keçirəcək
  • Dünən, 09:08
    Banan qabıqlarına duz səpməyin səbəbi məlum oldu: Faydalıdır
  • 12-06-2026, 22:14
    Niyə arıqlaya bilmirik? – 4 açar səbəb
  • 12-06-2026, 21:43
    Sol tərəf üstə yatmağın faydaları
  • 12-06-2026, 20:18
    İran və ABŞ arasında 14 maddəlik razılaşma mətni açıqlandı
  • 12-06-2026, 19:47
    1 iyuldan yol hərəkəti sığortasında yeni dövr: Qaydalar dəyişir
  • 12-06-2026, 18:29
    İsti havalarda nə qədər su içməliyik?
  • 12-06-2026, 17:47
    Müharibədə geridönüş: Ukrayna Rusiyaya qalib gəlir
  • 12-06-2026, 16:36
    Rusiyanın səfiri İrəvana qayıtdı: Moskvada hansı təlimatlar alıb?
  • 12-06-2026, 15:09
    Sintioqrafiya: Nədir, necə aparılır və hansı xəstəliklərdə istifadə olunur?
  • 12-06-2026, 14:59
    Türkiyə iki ölkəni hədələdi: Cavabı sərt olacaq!
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə