• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Paşinyanın qələbəsi, dəyişən güc balansı və Rusiya amili - Regionda nələr olacaq?
İrana hücumlarda ABŞ iştirak edir?
Gözümüzü günəş şüasından necə QORUYAQ?
Belarus NATO üçün təhlükədir - Qof
Seçkilərdə qalib gələn Paşinyandan Azərbaycana müraciət: Çox tezliklə...
Ürəyi gücləndirən dəmləmə - Resept
Günlər uzanır: Planetimizin fırlanması yavaşlayır - Səbəb
Bronxitin əlamətləri hansılardır? Necə müalicə olunur?
Zelenskinin həmləsi Putini çətinə saldı, ruslar heyrət içində – 26 il…
İsraildə terror oldu: Ölən və yaralananlar var
Böyrəkotu çayının faydaları
Seçkilərdə məğlub olsaq... – Simonyan
Metro və avtobuslarda gedişhaqqı dəyişir? – Yeni ödəniş sistemi belə olacaq
Yüksək təzyiqin 3 əsas əlaməti
Çin xüsusi əməliyyatın başladığını elan etdi
Ümid edirəm ki, Bakıya gedəcəm - Paşinyan
Göz rəngi zamanla dəyişə bilərmi? – Mütəxəssislər izah edir
İrana yenidən zərbələr endiriləcək - Pet Fellondan KRİTİK AÇIQLAMA
Ermənistanda parlament seçkiləri başladı
Səhər yeməyində ürək sağlamlığını dəstəkləyən hansı məhsul yeməliyik?
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Çay kişi sperminə təsir edir - Kişilərin nəzərinə

Araşdırma

2-10-2022, 10:23

Çay kişi sperminə təsir edir - Kişilərin nəzərinə


Çin alimləri ata olmaq istəyən, sonsuzluqla mübarizə aparan kişilərə çayla bağlı maraqlı açıqlama verib.

"Medicina" xəbər verir ki, onlar çayın kişi sperminin sayına təsir etdiyini sübut ediblər.

Həftənin 3 günü təbii çay içən kişlərdə sperm sayı maksimal olub.

Yuhan universitetinin alimləri çayın uşaq doğumuna təsir etdiyi qənaətindədir.

Əgər kişilər bu çaydan aktiv yararlansa, onların ata olmaq şansı artır.

Onlar çayla bağlı 1400 kişin müşahidə ediblər.

Ekspertlər bildirir ki, onlar hər gün çay içən kişiləri yoxlamayıblar, amma hər gün içmək də eyni təsiri göstərə bilər.

Oxunub: 819
Paylaş:
Digər xəbərlər

Maraqlı

1-05-2020, 10:57

Nanəli yaşıl çayın orqanizmə təsiri...

Maraqlı

18-12-2019, 10:37

Çayın qadınlar üçün inanılmaz faydası aşkar olunub

Maraqlı

6-12-2019, 13:51

Nanəli yaşıl çayın orqanizmə təsiri...

Araşdırma

5-12-2019, 19:25

Çayın qadınlar üçün inanılmaz faydası aşkar olunub

Araşdırma

13-12-2018, 22:09

Kişi orqanizminə Viaqra kimi təsir edən təbii vasitə

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Paşinyanın qələbəsi, dəyişən güc balansı və Rusiya amili - Regionda nələr olacaq?
İrana hücumlarda ABŞ iştirak edir?
Gözümüzü günəş şüasından necə QORUYAQ?
Belarus NATO üçün təhlükədir - Qof
Seçkilərdə qalib gələn Paşinyandan Azərbaycana müraciət: Çox tezliklə...
Ürəyi gücləndirən dəmləmə - Resept
Son xəbərlər
  • Bu gün, 14:55
    Paşinyanın qələbəsi, dəyişən güc balansı və Rusiya amili - Regionda nələr olacaq?
  • Bu gün, 13:23
    İrana hücumlarda ABŞ iştirak edir?
  • Bu gün, 12:33
    Gözümüzü günəş şüasından necə QORUYAQ?
  • Bu gün, 11:40
    Belarus NATO üçün təhlükədir - Qof
  • Bu gün, 10:19
    Seçkilərdə qalib gələn Paşinyandan Azərbaycana müraciət: Çox tezliklə...
  • Bu gün, 09:08
    Ürəyi gücləndirən dəmləmə - Resept
  • Dünən, 22:14
    Günlər uzanır: Planetimizin fırlanması yavaşlayır - Səbəb
  • Dünən, 21:33
    Bronxitin əlamətləri hansılardır? Necə müalicə olunur?
  • Dünən, 20:46
    Zelenskinin həmləsi Putini çətinə saldı, ruslar heyrət içində – 26 il…
  • Dünən, 19:37
    İsraildə terror oldu: Ölən və yaralananlar var
  • Dünən, 18:41
    Böyrəkotu çayının faydaları
  • Dünən, 17:31
    Seçkilərdə məğlub olsaq... – Simonyan
  • Dünən, 16:09
    Metro və avtobuslarda gedişhaqqı dəyişir? – Yeni ödəniş sistemi belə olacaq
  • Dünən, 15:26
    Yüksək təzyiqin 3 əsas əlaməti
  • Dünən, 14:40
    Çin xüsusi əməliyyatın başladığını elan etdi
  • Dünən, 13:16
    Ümid edirəm ki, Bakıya gedəcəm - Paşinyan
  • Dünən, 12:30
    Göz rəngi zamanla dəyişə bilərmi? – Mütəxəssislər izah edir
  • Dünən, 11:24
    İrana yenidən zərbələr endiriləcək - Pet Fellondan KRİTİK AÇIQLAMA
  • Dünən, 10:03
    Ermənistanda parlament seçkiləri başladı
  • Dünən, 09:03
    Səhər yeməyində ürək sağlamlığını dəstəkləyən hansı məhsul yeməliyik?
  • 6-06-2026, 22:26
    Uşaq gec yatanda beynində nə baş verir?
  • 6-06-2026, 21:19
    Gözləri tez-tez ovuşdurmaq təhlükəlidirmi?
  • 6-06-2026, 20:10
    Sergey Lavrov istefa verib? - Rəsmi açıqlama
  • 6-06-2026, 19:28
    Türkiyənin yeni raketi: İsraildə böyük ajiotaj...
  • 6-06-2026, 18:41
    Təzyiq normal olsa da ürək xəstə ola bilərmi?
  • 6-06-2026, 17:09
    Ermənistan seçkiləri niyə geosiyasi rəqabət mərkəzinə çevrildi? - Detallar
  • 6-06-2026, 16:04
    Sensasion prqonoz: Rusiya bu tarixdə NATO-ya hücum edəcək
  • 6-06-2026, 15:04
    Hər gün 2 ədəd xiyar yeməyə 5 səbəb
  • 6-06-2026, 14:53
    Bu yaşdan sonra sürücülük vəsiqəsi verilməyəcək?
  • 6-06-2026, 13:46
    Avropa buna qarşı nə vaxt addım atacaq? - Heqset
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə