• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Saçları daha sağlam edən 5 məhsul - Tökülmənin qarşısını alır
Yaponiyada güclü leysan yağışları nəticəsində ölənlərin sayı 10 nəfərə yüksəldi
Seutada xaos yaşanır: minlərlə insan “hücuma keçdi”
Bu qidaları bir yerdə yeməyin, TƏHLÜKƏLİDİR - Dietoloqdan VACİB TÖVSİYƏ
Cənubi Koreya Prezidentindən Şimali Koreyaya maraqlı təklif
Tramp SEPAH rəhbərliyi ilə niyə gizli əlaqə yaratdı?
Həzmin pozulması - SİMPTOMLAR VƏ SƏBƏBLƏR
Moskva narahatdır: Ankara və Vaşinqton izahat tələb edildi
Çiy kələm bu şəxslərə olmaz
Qastrit sadəcə mədə ağrısı deyil: İnteqrativ yanaşma ilə düzgün müalicə
İsrail ordusu Livanı vurub - 11 nəfər öldü
60 il əvvəl İranla İsraili birləşdirən plan – Bakının taktikası nəyi dəyişdi?
Autizmin artmasının ən böyük səbəbi - Professor açıqladı
Ukraynanın HHM problemi - NATO niyə riskə getmək istəmir?
Qətər 3 iranlı pilotu əsir götürüb
Dollar bolluğu - Azərbaycanın valyuta bazarında nə baş verir?
BƏƏ-dən SEPAH-a: Hədə-qorxu tətbiq etmək...
Özbəkistan və Qazaxıstan hərəkətə keçdi: Azərbaycan da qoşulacaq?
Avropanın əsas çaylarından birində böhran: gəmilər hərəkət edə bilmir
Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Kərə, yoxsa bitki yağ? Hansı daha ziyandır ?

Gündəm / Araşdırma

16-03-2025, 13:15

Kərə, yoxsa bitki yağ? Hansı daha ziyandır ?


Az miqdarda bitki yağı yemək sağlamlığı yaxşılaşdırır, ürək xəstəliklərindən və xərçəngdən qoruyur. Yeni bir araşdırmaya görə, daha çox bitki yağı, xüsusən soya, kələm və zeytun yağı istehlak edən insanlarda erkən ölüm riski daha az olur.
“JAMA Internal Medicine” jurnalında yayımlanan və Amerika Kardiologiya Assosiasiyasının elmi sessiyasında təqdim olunan hesabatda bildirilib ki, daha çox bitki yağı və daha az kərə yağı istehlakı, erkən ölüm riskinin 17% azaldır. Bundan əlavə, xərçəng və ürək xəstəliklərinin inkişaf riskini də azaldır. Boston’dakı Brigham və Women’s Hospital xəstəxanasının tədqiqatçıları, 30 ildən çox izlənilən 200,000-dən çox insanın məlumatlarını təhlil edib. Tədqiqatçılar aşkar edib ki, gündə ən çox yağ istehlak edən iştirakçılar, erkən ölüm riski ilə 15% daha çox, bitki yağları, xüsusən soya, kələm və zeytun yağı istehlak edən insanlar isə erkən ölüm riski ilə 16% daha az qarşılaşıb.

Oxunub: 661
Paylaş:
Digər xəbərlər

Gündəm / Araşdırma

8-02-2025, 09:02

Zeytun yağı yaddaşı yaxşılaşdırırmı?

Araşdırma

24-12-2021, 12:23

Kardioloqlar ürək üçün ən faydalı yağı təyin ediblər

Gözəllik və təbabət

25-02-2021, 19:24

Saçlar və faydalı bitki yağları

Araşdırma

11-12-2019, 10:36

Kardioloqlar ürək üçün ən faydalı yağı təyin ediblər

Maraqlı

13-03-2019, 18:53

Yaxşı bitki yağını necə seçməli? - TÖVSİYƏLƏR

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Saçları daha sağlam edən 5 məhsul - Tökülmənin qarşısını alır
Yaponiyada güclü leysan yağışları nəticəsində ölənlərin sayı 10 nəfərə yüksəldi
Seutada xaos yaşanır: minlərlə insan “hücuma keçdi”
Bu qidaları bir yerdə yeməyin, TƏHLÜKƏLİDİR - Dietoloqdan VACİB TÖVSİYƏ
Cənubi Koreya Prezidentindən Şimali Koreyaya maraqlı təklif
Tramp SEPAH rəhbərliyi ilə niyə gizli əlaqə yaratdı?
Son xəbərlər
  • Bu gün, 21:06
    Saçları daha sağlam edən 5 məhsul - Tökülmənin qarşısını alır
  • Bu gün, 20:19
    Yaponiyada güclü leysan yağışları nəticəsində ölənlərin sayı 10 nəfərə yüksəldi
  • Bu gün, 19:27
    Seutada xaos yaşanır: minlərlə insan “hücuma keçdi”
  • Bu gün, 18:19
    Bu qidaları bir yerdə yeməyin, TƏHLÜKƏLİDİR - Dietoloqdan VACİB TÖVSİYƏ
  • Bu gün, 16:02
    Cənubi Koreya Prezidentindən Şimali Koreyaya maraqlı təklif
  • Bu gün, 13:16
    Tramp SEPAH rəhbərliyi ilə niyə gizli əlaqə yaratdı?
  • Bu gün, 12:31
    Həzmin pozulması - SİMPTOMLAR VƏ SƏBƏBLƏR
  • Bu gün, 11:23
    Moskva narahatdır: Ankara və Vaşinqton izahat tələb edildi
  • Bu gün, 09:06
    Çiy kələm bu şəxslərə olmaz
  • Dünən, 21:42
    Qastrit sadəcə mədə ağrısı deyil: İnteqrativ yanaşma ilə düzgün müalicə
  • Dünən, 20:20
    İsrail ordusu Livanı vurub - 11 nəfər öldü
  • Dünən, 19:21
    60 il əvvəl İranla İsraili birləşdirən plan – Bakının taktikası nəyi dəyişdi?
  • Dünən, 18:38
    Autizmin artmasının ən böyük səbəbi - Professor açıqladı
  • Dünən, 16:26
    Ukraynanın HHM problemi - NATO niyə riskə getmək istəmir?
  • Dünən, 14:57
    Qətər 3 iranlı pilotu əsir götürüb
  • Dünən, 13:16
    Dollar bolluğu - Azərbaycanın valyuta bazarında nə baş verir?
  • Dünən, 11:33
    BƏƏ-dən SEPAH-a: Hədə-qorxu tətbiq etmək...
  • Dünən, 10:31
    Özbəkistan və Qazaxıstan hərəkətə keçdi: Azərbaycan da qoşulacaq?
  • Dünən, 10:11
    Avropanın əsas çaylarından birində böhran: gəmilər hərəkət edə bilmir
  • 14-08-2026, 20:24
    Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
  • 14-08-2026, 19:00
    Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
  • 14-08-2026, 17:02
    Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
  • 14-08-2026, 15:41
    Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
  • 14-08-2026, 14:33
    Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
  • 14-08-2026, 13:16
    ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
  • 14-08-2026, 12:50
    Qarayara xəstəliyi nədir? - Əlamətləri, qorunma yolları
  • 14-08-2026, 11:09
    İranlı general: Tehran TRİPP layihəsi üzrə Ermənistanla heç bir razılığa gəlməyib
  • 14-08-2026, 10:28
    Şimali Koreya Putinə belə dəstək verir
  • 14-08-2026, 00:56
    Çox çörək yedikdən sonra bu içki şişkinliyi azalda bilər
  • 13-08-2026, 22:43
    Bir gecədə hər şeyi dəyişdirən qərar: 65 il əvvəl Berlində nə baş verdi? – FOTOLAR
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə