• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
Qarayara xəstəliyi nədir? - Əlamətləri, qorunma yolları
İranlı general: Tehran TRİPP layihəsi üzrə Ermənistanla heç bir razılığa gəlməyib
Şimali Koreya Putinə belə dəstək verir
Çox çörək yedikdən sonra bu içki şişkinliyi azalda bilər
Bir gecədə hər şeyi dəyişdirən qərar: 65 il əvvəl Berlində nə baş verdi? – FOTOLAR
Britaniya İsrailə təzyiqi artırır: Hərbi ixrac risk altındadır
Trampın İran açıqlaması narahatlıq yaratdı – Azərbaycana risk varmı?
Ayaqyalın gəzmək böyrək xəstəliklərinə səbəb olur? - Pediatrdan cavab
Türkiyədən gözlənilməz həmlə: “düşməni” ilə yaxınlaşır – İkinci Əsəd ssenarisi
Gürcüstan Rusiya ilə sərhədi bağladı
Azərbaycanlılar Ermənistanda araşdırma aparır... - Paşinyan Əliyevin sözlərini təsdiqlədi
Gərginliyin arxasında İran dayanır - Yəmən
Hamiləliklər arasında fasilə az olarsa... - Həkim xəbərdarlıq etdi
Rusiya-Ukrayna müharibəsi bu ölkəyə sıçradı: F-16-lar havaya qaldırıldı
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Bu qidalardan istifadə etsəniz, təzyiq dərmanlarını atacaqsınız

Gündəm / Gözəllik və təbabət

1-01-2025, 22:18

Bu qidalardan istifadə etsəniz, təzyiq dərmanlarını atacaqsınız


Yüksək qan təzyiqi olan insanlar həkim nəzarəti altında təzyiq dərmanlarından istifadə edərək təzyiqlərini nəzarətdə saxlamağa çalışırlar.

Milli.Az xəbər verir ki, araşdırmalar göstərib ki, təzyiqi aşağı salmaq üçün dərmanlardan başqa bəzi alternativ qidalar var. Bu tərəvəzlər yüksək təzyiqi azaltmaq üçün mükəmməldir.

Harvard Universiteti yüksək təzyiqdən əziyyət çəkənləri rahatlaşdıracaq yeni bir araşdırma aparıb. Bəzi qidaların təzyiqi tarazlaşdırmaq baxımından digərlərindən daha təsirli olduğu ortaya çıxıb. Araşdırma, bəzi tərəvəzlərin yüksək təzyiq səbəbiylə gündəlik həyatı çətinləşdirən bir problem olan yüksək təzyiqə qarşı təbii üsullar olaraq qəbul edildiyini ortaya qoydu.

Harvard Universiteti tərəfindən aparılan araşdırmada 50-75 yaş arası yüksək təzyiqi olan 18 nəfər iki həftə ərzində müxtəlif tərəvəz şorbaları qəbul edib. Tədqiqatın sonunda əldə edilən məlumatlar göstərdi ki, qan təzyiqini aşağı salmağa kömək edən tərəvəzlər olan şorbaların istehlakı iştirakçıların sistolik qan təzyiqini və ya yuxarı təzyiqini 2,5 bal azaldır.

Aparılan araşdırmalar nəticəsində qan təzyiqini aşağı salmağın təbii üsulları sayılan tərəvəzlər və onların sağlamlığa faydaları belə üzə çıxıb:

Turpkimilər: Turp, brokoli, gül kələm və kələm kimi turpgillər ailəsinə aid tərəvəzlər qan təzyiqini aşağı salmağa kömək edən tərəvəzlər arasındadır. Bu çarmıxlı tərəvəzləri qidalanma rutininizə daxil etmək, tərkibindəki təbii komponentlər sayəsində yüksək təzyiqi azaltmağa kömək edəcək.

Kök: Kökdə xlorogen turşusu və p-kumar turşusu kimi fenolik birləşmələr var. Belə fenolik birləşmələr qan damarlarını rahatlaşdıran və iltihabı azaltmaqla qan təzyiqini aşağı salmağa kömək edən birləşmələrdir. Yemək vərdişlərinizə yerkökü əlavə etməklə yüksək təzyiqi azalda bilərsiniz.

İspanaq və çuğundur: İspanaq və çuğundur yüksək təzyiqi azaltmağa kömək edən nitratlarla zəngin tərəvəzlərdir. Tərkibindəki yüksək nitrat ilə ispanaq ümumi ürək sağlamlığına müsbət təsir edir və qan təzyiqini aşağı salır. Çuğundur qan damarlarını genişləndirir və qan təzyiqini tez bir zamanda salmağa kömək edir. Tədqiqatlar göstərir ki, çuğundur istehlakı qan təzyiqini orta hesabla 4-10 mmHg azalda bilər.

Pomidor: Pomidorda likopen kimi çoxlu antioksidanlar var. Bu antioksidanlar qan təzyiqini aşağı salmağa kömək etdiyi bilinir. Pomidorda da bol miqdarda kalium var. Tərkibindəki kalium sayəsində pomidor həm təzyiqi tənzimləyir, həm də ürək xəstəlikləri riskini azaltmaqda təsirli olur.

Kərəviz: Kərəviz tərkibində ftalid birləşmələri olan bir tərəvəzdir. Bu maddələr qan damarlarını genişləndirərək ürək təzyiqini azaltmağa və yüksək təzyiqi balanslaşdırmağa kömək edir. Pəhrizinizə kərəvizin daxil edilməsi yüksək təzyiqi azaltmağa kömək edir./turkustan.az

Oxunub: 629
Paylaş:
Digər xəbərlər

Maraqlı

8-06-2021, 13:16

Təzyiqi endirən qidalar hansılardır?

Səhiyyə

27-05-2021, 12:31

Yüksək təzyiq, əlamətləri, müalicəsi

Gündəm / Araşdırma

18-03-2025, 21:21

Yüksək təzyiqi normaya salmaq üçün ÇOX SADƏ QAYDA

Maraqlı

2-11-2018, 00:00

Təzyiqi endirən qidalar hansılardır?

Maraqlı

26-09-2018, 00:55

Təzyiqi endirən qidalar hansılardır?

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
Son xəbərlər
  • Dünən, 20:24
    Putin qəti tapşırıq verib: NATO daxildən məhv edilməlidir
  • Dünən, 19:00
    Putinin Qərblə bağlı dəhşətli planı: NATO və Aİ-ni dağıtmaq əmrini verdi
  • Dünən, 17:02
    Rusiyada gecə kabusu: 553 Ukrayna PUA-sı vuruldu
  • Dünən, 15:41
    Tez-tez baş ağrısı yaşayanlar bunu bilməlidir
  • Dünən, 14:33
    Lavrovdan KRİTİK MESAJ - “Avropa İttifaqı çox təhlükəli yol seçib”
  • Dünən, 13:16
    ABŞ Yaxın Şərqə nəhəng hərbi güc göndərir: İrana yeni zərbə endiriləcək?
  • Dünən, 12:50
    Qarayara xəstəliyi nədir? - Əlamətləri, qorunma yolları
  • Dünən, 11:09
    İranlı general: Tehran TRİPP layihəsi üzrə Ermənistanla heç bir razılığa gəlməyib
  • Dünən, 10:28
    Şimali Koreya Putinə belə dəstək verir
  • Dünən, 00:56
    Çox çörək yedikdən sonra bu içki şişkinliyi azalda bilər
  • 13-08-2026, 22:43
    Bir gecədə hər şeyi dəyişdirən qərar: 65 il əvvəl Berlində nə baş verdi? – FOTOLAR
  • 13-08-2026, 20:26
    Britaniya İsrailə təzyiqi artırır: Hərbi ixrac risk altındadır
  • 13-08-2026, 19:37
    Trampın İran açıqlaması narahatlıq yaratdı – Azərbaycana risk varmı?
  • 13-08-2026, 18:55
    Ayaqyalın gəzmək böyrək xəstəliklərinə səbəb olur? - Pediatrdan cavab
  • 13-08-2026, 17:53
    Türkiyədən gözlənilməz həmlə: “düşməni” ilə yaxınlaşır – İkinci Əsəd ssenarisi
  • 13-08-2026, 16:39
    Gürcüstan Rusiya ilə sərhədi bağladı
  • 13-08-2026, 14:20
    Azərbaycanlılar Ermənistanda araşdırma aparır... - Paşinyan Əliyevin sözlərini təsdiqlədi
  • 13-08-2026, 13:30
    Gərginliyin arxasında İran dayanır - Yəmən
  • 13-08-2026, 12:40
    Hamiləliklər arasında fasilə az olarsa... - Həkim xəbərdarlıq etdi
  • 13-08-2026, 11:17
    Rusiya-Ukrayna müharibəsi bu ölkəyə sıçradı: F-16-lar havaya qaldırıldı
  • 13-08-2026, 10:47
    Ermənistan Azərbaycandan qaz almaq istəyir
  • 12-08-2026, 13:09
    İrəvan KTMT-dən çıxır: Rusiya səssiz qalır – Səbəb
  • 12-08-2026, 12:37
    Boğazda düyünlənmə hissi hansı xəstəliklərin əlaməti ola bilər? - Rusiyalı həkimdən AÇIQLAMA
  • 12-08-2026, 11:48
    Bu yaşdan sonra sürücülük vəsiqəsi verilməyəcək?
  • 12-08-2026, 10:51
    İsrail bayrağı o ərazidən enməyəcək! – Netanyahu qərarını açıqladı
  • 12-08-2026, 09:05
    Bu çay damarlarda yağı azaldır – Ucuz və asan
  • 11-08-2026, 22:43
    Çox idman etmək dəmir çatışmazlığı yarada bilər
  • 11-08-2026, 21:35
    Heç kim fərqinə varmır, lakin bu xəstəlik gecələr gizlicə yayılmağa başlayır
  • 11-08-2026, 20:06
    Bu ölkələrin Rusiya qorxusu: Mühafizəni gücləndirirlər...
  • 11-08-2026, 19:21
    Prezident İlham Əliyev Naxçıvana səfər etdi
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə