• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Klinika haqqında
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Son dəqiqə
Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
“Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
Nüvə sazişi olmadan müharibə bitir? - Qələbəni elan etmək üçün...
Mən olduğum müddətdə Fələstin olmayacaq - Netanyahu
İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
Dəməşq və Moskva hərbi bazalarla bağlı saziş imzaladı
Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...
Veqan pəhrizi arıqlama iynələrindən daha təsirlidir - Araşdırma
Güclü külək əsəcək – Xəbərdarlıq edildi
Vuçiç Ukraynaya vəd verdi - “Əlimizdən gələni edəcəyik ki...”
Sizin Reklam Burada
Tel: (+99412) 452 97 17
Mob: (+99450) 386 38 02
E-mail: [email protected]

Yağlı qidaların kişi sağlamlığına ziyanı

Araşdırma

21-05-2020, 20:10

Yağlı qidaların kişi sağlamlığına ziyanı


Şimali Karolina Universiteti (ABŞ) alimləri araşdırmalar nəticəsində belə qərara gəliblər ki, yağlarla zəngin olan qidalanma, xüsusilə yağlı ət və pendir növlərinin çoxlu miqdarda qəbulu, kişilərdə prostat vəzi xərçəngnin ən ağır formalarının inkişafına təkan verir.

Saglamolun.az MedicalXpress saytına istinadla xəbər verir ki, alimlər 5 il ərzində 2000-ə yaxın prostat vəzi xərçəngi olan kişilərə nəzarət ediblər, onların qidalanmasını, həyat tərzini araşdırıblar. Nəticədə alimlər belə qərara gəliblər ki, qidalanmasına daha çox polidoymamış yağlar olan (məsələn, balıq, qoz və s. kimi məhsullar) kişilərdə prostat vəzi xərçənginin daha yüngül formaları inkişaf edirdi. Əksinə tez-tez yağlı ət, yağlı pendir kimi məhsulları qəbul edən kişilərdə prostat vəzi xərçənginin ən ağır formalarına rast gəlinirdi.

Həmçinin qanda xolesterinin səviyyəsini aşağı salan "statin" preparatları qəbul edən kişilərdə də bu xəstəliyin ağır formalarının inkişafı riski daha aşağı idi.

Bu yaxınlarda keçirilmiş digər araşdırma göstərib ki, statin preparatların qəbulu prostat vəzi xərçənginin müalicəsində istifadə oluna bilər və müalicəni daha effektli edə bilər.

Oxunub: 1 506
Paylaş:
Digər xəbərlər

Maraqlı

24-10-2019, 21:09

Gül kələmi yemək üçün 9 MÜHÜM SƏBƏB - arıqlama, sağlam qaraciyər və prostat vəzi...

Xəbərlər

1-07-2019, 09:04

Bu qidalar ürəyi məhv edir!

Araşdırma

6-06-2019, 13:36

Qadınlar arasında ən çox yayılmış xərçəngin riskini artıran 4 məhsul

Maraqlı

23-07-2023, 09:00

Bu qidalar süd vəzi xərçənginin riskini azaldır - SİYAHI

Araşdırma

22-02-2019, 21:37

Soğan və sarımsaq ən yayılmış xərçəng növlərindən qoruyur

Adınız:*
E-Mail:
Yorumunuz:
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Kodu girin: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Gündəm
Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
Son xəbərlər
  • Dünən, 22:23
    Boşanmış cütlüklərin uşaqları ilə bağlı diqqətçəkən araşdırma
  • Dünən, 21:38
    Bağırsaq xərçənginin ağızda görünən 4 əlaməti
  • Dünən, 20:31
    Türkiyə boğazlardan keçidi məhdudlaşdırdı - GƏRGİNLİK ARTIR
  • Dünən, 19:08
    Dünya yeni müharibənin astanasındadır – Çinə qarşı “cəhənnəm ssenarisi”
  • Dünən, 18:41
    Dişləri qıcamaq - Ekspert qorxulu xəstəliyin əlamətindən DANIŞDI
  • Dünən, 17:54
    Netanyahu Trampın Qəzza planını rədd etdi: İsrail geri çəkilməyəcək
  • Dünən, 16:22
    Revanşistlər Zəngəzur dəhlizinə hücum etdi - “Maneəsiz tranzit” iddiası
  • Dünən, 15:39
    Niyə hemofiliya kişilərdə daha çox olur?
  • Dünən, 14:43
    Vuçiç NATO ilə müharibədən imtina etdi
  • Dünən, 13:11
    “Məkkə sazişi”nə bu ölkə də qoşula bilər – Hakan Fidan
  • Dünən, 12:45
    Ayaqlardakı ağrının 7 əsas səbəbi
  • Dünən, 11:05
    Nüvə sazişi olmadan müharibə bitir? - Qələbəni elan etmək üçün...
  • Dünən, 10:23
    Mən olduğum müddətdə Fələstin olmayacaq - Netanyahu
  • 9-08-2026, 22:48
    İçində yüzlərlə amfora olan qədim gəmi tapıldı
  • 9-08-2026, 21:24
    Ürək çatışmazlığının az bilinən əlaməti: Ayaq biləklərində görünür
  • 9-08-2026, 20:32
    Dəməşq və Moskva hərbi bazalarla bağlı saziş imzaladı
  • 9-08-2026, 19:45
    Berlindən Bakı və İrəvan paylaşımı: Tarixi bir təkan...
  • 9-08-2026, 18:31
    Veqan pəhrizi arıqlama iynələrindən daha təsirlidir - Araşdırma
  • 9-08-2026, 17:55
    Güclü külək əsəcək – Xəbərdarlıq edildi
  • 9-08-2026, 16:51
    Vuçiç Ukraynaya vəd verdi - “Əlimizdən gələni edəcəyik ki...”
  • 9-08-2026, 15:33
    Həkim idmanın ürəyə nə vaxt təhlükəli ola biləcəyini açıqladı
  • 9-08-2026, 14:29
    ABŞ geri çəkilsə, İsrail İrana hücum edəcək
  • 9-08-2026, 13:16
    İlham Əliyev G20-yə dəvətə görə ABŞ Prezidentinə təşəkkür etdi
  • 9-08-2026, 12:22
    İsti havalarda ayaqlar niyə şişir?
  • 9-08-2026, 11:50
    Türkiyədən Qara dənizlə bağlı yeni qərar: Narahatlıq var
  • 9-08-2026, 10:24
    ABŞ razılaşmağa çalışır, Çin rədd edir - Nə baş verir?
  • 9-08-2026, 09:08
    Xərçəng əlaməti ola biləcək 3 simptom - Tez-tez nəzərdən qaçırılır
  • 8-08-2026, 21:40
    Gecə tərləmələri nə vaxt ciddi qəbul edilməlidir?
  • 8-08-2026, 20:57
    Misir “Məkkə sazişi”nə niyə qoşulmadı?
  • 8-08-2026, 19:38
    Rusiya Xəzərdə bunun olmasını istəyir, 4 ölkə təsdiqləyib – Əraqçi
Daha çox
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Direktor: Firəngiz Rüstəmova
  • E-mail: [email protected]
  • Telefon: (+99412) 452 25 37
  • Klinika haqqında
  • Xəbərlər
  • Araşdırma
  • Maraqlı
  • Səhiyyə
  • Gözəllik və təbabət
  • Əfsanələr və Mİflər
  • Foto və Video qalereya
  • Mədənİyyət
  • Bİoqrafİya
Müəllif hüquqları qorunur. ailehekimiklinikasi.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə